Gå til innhold

Hodetelefoner - øreplugger - støydemping

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale noen hodetelefoner og øreplugger som har god støydemping?

Har jo lest om Bose Quiet Comfort mht støydemping, men at de ikke har spes. god lydkvalitet. (Det kommer sikkert også an på musikken og musikkkilden). Personlig er jeg ute etter et par jeg kommer til å benytte tilkoplet bærbar pc (stort sett hjemme), og uten ekstern dac eller hodetelefonforsterker. Ikke opptatt av ekstrem lydkvalitet, men skjerming mot ekstern støy. Blir nok mye benyttet mht kurs, videoer og av og til musikk.

Vil Audio Technica ATH-M50x, gjøre samme nytten + gi bedre lydkvaltitet?

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, @sin@ skrev:

Er det noen som kan anbefale noen hodetelefoner og øreplugger som har god støydemping?

Har jo lest om Bose Quiet Comfort mht støydemping, men at de ikke har spes. god lydkvalitet. (Det kommer sikkert også an på musikken og musikkkilden). Personlig er jeg ute etter et par jeg kommer til å benytte tilkoplet bærbar pc (stort sett hjemme), og uten ekstern dac eller hodetelefonforsterker. Ikke opptatt av ekstrem lydkvalitet, men skjerming mot ekstern støy. Blir nok mye benyttet mht kurs, videoer og av og til musikk.

Vil Audio Technica ATH-M50x, gjøre samme nytten + gi bedre lydkvaltitet?

Hva slags støy skal det skjermes mot? Og hva slags musikk skal det høres på?

Anonymkode: b198e...426

Støy: Lavfrekvente lyder. Skal mest høre på videokurs over nett, men hadde vært kjekt at de fungerte "allround" mht musikk, uten at de behøver å utmerke seg. Hører på alt fra klassisk, blues, jazz til pop og rock. Må nok sannsynligvis investere to stk ulike hodetelefoner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...