AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Fant noen spørsmål som mange karer lurer på. Og de gjelder naturligvis kvinner, hva de gjør i skjul og hav de tenker på. Så her får damene "brette ut hemmelighetene"! 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Anonymkode: 6765f...178 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410781-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-kun-til-kvinner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant noen spørsmål som mange karer lurer på. Og de gjelder naturligvis kvinner, hva de gjør i skjul og hav de tenker på. Så her får damene "brette ut hemmelighetene"! 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Anonymkode: 6765f...178 1. Lebestift, tamponger, lommebok, solbriller, nikotintyggis, hårbørste, hårstrikk, bilnøkkel, husnøkkel og gamle kvitteringer og annet søppel som jeg tar et skippertak på en gang i blant. ( Kunne vært gjort oftere. ) 2. Nei, jeg kommer ikke på hva det skulle være. 3. Det kommer an på hvilke venninner jeg prater med. Spesielt ei venninne kan jeg prate veldig detaljert med etter et par glass vin. Noen ting bør man likevel holde for seg selv. Jeg kan utlevere x-en, men aldri kjæresten. Jeg har dessuten ikke noe negativt å si om han, så det er veldig enkelt. Man skal uansett være lojal mot den man er sammen med, synes jeg. 4. Det betyr vel egentlig bare at du er kjekk, men at man ikke vil vise at man sitter der og glor. Vanlig høflighet bare. 5. Det er ikke riktig. 6. Det vil jeg ikke si at jeg gjør. Jeg ser på helheten. Er ikke den interessant er ikke skrittet interessant heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410781-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-kun-til-kvinner/#findComment-3688687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant noen spørsmål som mange karer lurer på. Og de gjelder naturligvis kvinner, hva de gjør i skjul og hav de tenker på. Så her får damene "brette ut hemmelighetene"! 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Anonymkode: 6765f...178 1. Nøkler, lommebok, lipgloss, papirlommetørkler for det meste. I ei stor veske kan det samle seg litt av hvert om jeg feks skal noe og trenger mer med. 2. Noe av det tilsvarende, men jeg klør meg selvfølgelig ikke på baller jeg ikke har. 3. Snakker sjelden om gutter, har samboer. I mine single perioder, snakket jeg heller ikke mye om gutter. 4. Det kan være en form for flørt. Eller det kan være at jeg er opptatt av annet i øyeblikket. 5. Det må dere ikke. Jeg liker gutter som viser interesse. Tror dette gjelder et fåtall i veldig unge år. De som liker badguys typen. 6. Jeg stirrer kun på skrittet til en mann om jeg ser at buksesmekken er åpen eller han har hengt "pølsa" veldig synlig på siden. Anonymkode: b3c2c...be1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410781-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-kun-til-kvinner/#findComment-3688688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fant noen spørsmål som mange karer lurer på. Og de gjelder naturligvis kvinner, hva de gjør i skjul og hav de tenker på. Så her får damene "brette ut hemmelighetene"! 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Anonymkode: 6765f...178 1. Har ikke veske. 2. Ikke som jeg vet om. 3. Jeg diskuterer ikke gutter. Kan prate om personer, men da går det på hvordan personen er og er uavhengig av kjønn. 4. Trolig at du er kjekk og jeg sjenert, eller kanskje du er rar 5. Det må dere ikke. 6. Vet ikke hvordan dere stirrer på pupper. Jeg stirrer ikke på skrittet til gutter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410781-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-kun-til-kvinner/#findComment-3688697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. Bruker sjelden veske. Liker å ha få ting med meg og å ha dem i jakkelomma pga er rotete av meg. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? Kan sjekke konsistens og lukt på utflod i trusa mens jeg sitter på do. 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. Pikkstørrelse, fasong, sex generelt, personlighet, utseende.. Ikke smart å skryte av pikken, da kan venninnene få lyst på han. 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? Det kan hende det er sjenanse. 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? En del liker nok en utfordring. Og noen tenker kanskje at mannen er generelt interessert i damer om han er veldig på. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Hender jeg sjekker om jeg kan se pikken, ja. Det er gøy om de ser at jeg ser, også. Morsomt å være litt sjåvinistisk feil vei. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 6765f...178 Anonymkode: 10112...397 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410781-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-kun-til-kvinner/#findComment-3688758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant noen spørsmål som mange karer lurer på. Og de gjelder naturligvis kvinner, hva de gjør i skjul og hav de tenker på. Så her får damene "brette ut hemmelighetene"! 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. Nøkler, kortholder, pengepung, mobil, tamponger, brillepuss og en haug gamle kvitteringer og annet rot. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? Ikke såvidt jeg vet. 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. Jeg er nok for gammel til dette spørsmålet. Men jeg har aldri utlevert min kjære (eller min eks) ved å legge ut om negative sider, pikkstørrelse eller sengeaktiviteter i alle fall. 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? Litt flørting kanskje? Eller så sjekker jeg om du er kjekk og legger ikke merke til at du ser tilbake. 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? Nok et spørsmål jeg er for gammel til. Dette hører vel tenårene til? I min alder tar man med seg det man får. 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Nei, men om en kar med stram bakende går med ryggen til så... Anonymkode: 6765f...178 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410781-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-kun-til-kvinner/#findComment-3688829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kv25 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Den Saturday, March 26, 2016 at 21.11, AnonymBruker skrev: Fant noen spørsmål som mange karer lurer på. Og de gjelder naturligvis kvinner, hva de gjør i skjul og hav de tenker på. Så her får damene "brette ut hemmelighetene"! 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Anonymkode: 6765f...178 1. Hva har dere egentlig i veskene deres? Det virker som dere har noe der som kan passe enhver anledning. Solbriller, tamponger, smertestillende, lommebok, telefonlader, ei bok, nøkler, niste, vannflaske ... det kan være så mangt. 2. Finnes det noe jenter gjør som tilsvarer guttas «lukte på hender etter å ha klødd seg på ballene»? Ikke som jeg kommer på.. 3. Hva snakker dere jenter om når dere diskuterer gutter? Jeg har hørt at det fort blir veldig detaljert. Oppførsel, utseende, god og dårlig sex... 4. Når du ser på meg mange ganger, men aldri når jeg ser tilbake på deg, hva betyr det? Kanskje du er veldig flott å se på og jeg ikke vil du skal ta meg i å stirre.. Eller kanskje du har glemt å tørke bort tannkremen rundt munnen før du løp ut døra... 5. Hvorfor må vi late som vi ikke er interessert for at dere skal like oss? Det trenger dere... Men det å vise moderat interesse i starten får deg til å virke trygg og stabil. Ingen ønsker å måtte skuffe over noe som ikke er gjennsidig. Føles tryggere å utforske relasjonen dersom det virker som du også tar det med ro. 6. Stirrer dere på skrittet vårt på samme måte som vi stirrer på deres pupper? Jeg gjør ikke. Men en snasen bak fanger synet :-) Det samme gjør en god, solid holdning med rett rygg og hodet hevet :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410781-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-kun-til-kvinner/#findComment-3689433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.