Gå til innhold

- Vi har meldt oss på Paradise og er ikke de smarteste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det går mot en ny parsermoni på hotellet, Bohemuken går mot slutten. Carl Aksel har hatt en kjip natt på solo. Han mener rett og slett at det rett og slett ikke passer for kongelige å bo slik. Inne hos Sandra og Lekka er stemningen på bunn etter kvelden før. Sandra sa at hun foretrekker Carl Aksel, Lekka svarer med å påstå at hun er like tom i hodet som en tom vase.

Øystein våkner opp litt sliten etter festen kvelden før.

- Jeg trodde vin var vann. Sier han og innrømmer at han ikke husker så mye. (Han har glemt at han ville og at Mikela ikke orket).  

Dessverre for Lekka velger Sandra Øystein. Lekka står nå uten partner og må reise hjem igjen. 
Sandra er fornøyd og sier at Lekka bare kan takke seg selv;

-Det er jo bare å skyte seg sjøl på leggen, da er du dum som et brød sjæl. Sier hun om Lekka og hans to døgn inne på hotellet. 

Lekka reiser og firkløveret Mikela, Øystein, Sandra og den selvutnevnte kongen er fornøyd. Men Eileen er frustrert, hun syns ikke det er greit å behandle folk slik selv om de har sagt noe dumt i fylla.

- Det er ikke verdens undergang å sammenligne noen med en tom vase. Sier hun mens hun gråter litt til Nina (hun som har tatt IQ-test).

Andre uke på hotellet går mot slutten. Øystein innrømmer at han er glad Lekka er ute til Sandra. Han skjønner bare ikke at folk kan oppføre seg slik mot andre og avslutter med følgende konklusjon; 

- Vi har meldt oss på Paradise og er ikke de smarteste vi heller. 

http://paradisebloggen.blogg.no/1458853474_episode_8__vi_har_mel.html

Bør enkelte beskyttes mot seg selv?

Anonymkode: e3a24...a6c

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det?

Anonymkode: 5fb8d...74a

Tror han siktet til en av dem som kommenterte blogginnlegget

Misunner dumme folk jeg, jeg finner ingen mening i livet mens de der tydeligvis finner meningen flere steder den er bla.a å veive med hendene og diverse kroppsdeler og 'feste'. De fokene der er nok mye lykkeligere enn meg

Anonymkode: 620ee...65b

AnonymBruker
28 minutes ago, AnonymBruker said:

Misunner dumme folk jeg, jeg finner ingen mening i livet mens de der tydeligvis finner meningen flere steder den er bla.a å veive med hendene og diverse kroppsdeler og 'feste'. De fokene der er nok mye lykkeligere enn meg

Det er nok en myte at "dumme" statistisk sett finner mer mening og er lykkeligere enn "smarte". Det måtte i såfall være en ganske svak korrelasjon som er ubetydelig for å uttale seg om enkeltindivider.

Tviler veldig på at den type adferd har så mye med lykke å gjøre. Virker på meg som en slags tvangspreget kamp om andres oppmerksomhet, og det er ikke noe jeg forbinder med lykke, snarere tvert imot igrunn.

Anonymkode: 0abf7...e6d

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok en myte at "dumme" statistisk sett finner mer mening og er lykkeligere enn "smarte". Det måtte i såfall være en ganske svak korrelasjon som er ubetydelig for å uttale seg om enkeltindivider.

Tviler veldig på at den type adferd har så mye med lykke å gjøre. Virker på meg som en slags tvangspreget kamp om andres oppmerksomhet, og det er ikke noe jeg forbinder med lykke, snarere tvert imot igrunn.

De virker nå ganske lett til sinns.

AnonymBruker
7 minutes ago, AnonymBruker said:

De virker nå ganske lett til sinns.

Hva vet jeg, jeg har ikke sett noe særlig på det. Men det virker som det er mye krangling og grining.

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet jeg, jeg har ikke sett noe særlig på det. Men det virker som det er mye krangling og grining.

Jeg har ikke sett på det, så hvem vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...