Gå til innhold

NHD: Klarer ikke slutte med Rivotril!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! Takk for gode svar. Jeg har vært hos legen, og fått uskrevet Seroquel / Quietiapin som jeg skal prøve å ta samtidig som jeg kutter ned Rivotril.

@LilleBlå: Uff, så trist å høre at abstinensene du opplever er langvarige.... Håper det går bedre med deg veldig snart! Tøft gjort å kutte ut.

Nå ser jeg at det er andre her som er i min situasjon (bruker forholdsvis små doser med Rivotril) som har greid å trappe ned uten å merke så mye abstinenser, det er bra!

Jeg har selv prøvd å trappe ned før, og følte ingen store sbstinenser, MEN: jeg fikk et anfall, og måtte dermed begynne igjen. MEN: nå går jeg på Tegretol i tillegg (istedetfor Lamictal som jeg gjorde på den tida, som skal være mer potent ifbm å beskytte mot anfall). Så jeg satser på at det går bedre denne gangen.
MEN: til nå har jeg måttet utsette det hele litt.
Jeg prøvde jo å kutte ned, men så fort jeg tok bare LITT mindre av dosen min, så fikk jeg ikke sove.

Jeg har vært gjennom et tøft samlivsbrudd (det er noen måneder siden nå, men har det fortsatt vondt) noe som gjør det eksra vanskelig å slutte, når man ikke har det bra... Men jeg SKAL prøve på nytt, nå har jeg jo Seroquel til å hjelpe meg...

Hva tror dere om denne kombinasjonen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...