Gå til innhold

ikke epileptisk, det dummeste jeg har gjort noengang..

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg føler meg så djm som sa til legen at jeg ville ta eeg for å se om rykningene mine var epileptiske. Jeg føler jeg har laget så mye styr av kun normale d vitamin mangel rykkninger. Jeg følte meg så dum hoss nevrologen i dag når jeg viste min nå slettede video av mine rare rykkninger, og hun sa rett ut at det ikke ser ut som epilepsi. Hun sa at den vanlige eegen jeg tok i forrige uke ikke viste noe epilepsi i det heletatt, og hun fortalte at slike rykkninger jeg hadde filmet bare var normale vitaminmangel-rykkninger. Jeg tror at om nå fremmover hviss noe fælt skulle skje med meg i hodet eller rykkninger i kropp, så skal jeg iallefall ikke søke helsehjelp, for i dag føler jeg at jeg har drete meg skikkelig ut. Jeg har valgt å holde eventuelle fremtidige lidelser for meg selv. Om jeg svimer av og eller får store kramper så skal jeg drite i å kontakte lege, for det er visst ikke farlig likevel.

Fortsetter under...

Blomsterfluen
2 minutter siden, Inner self skrev:

da har du jo fått det sjekket! Det er vel det viktigste, du må ikke føle deg dum pga att du ville sjekke helsen din :)

Ok. Hun nevrologen sa også at somregel mister man bevisstheten når man får epileptiske anfall, derfor sa hun at hun tror ikke jeg har epilepsi i det heletatt, og hun sa også at rykkningene mine ikke kan være myoklonier fordi myoklonier er alltid enkle og ikke etter hverrandre, sa hun. Da har jeg lært noe nytt, jeg som har lest wå masse om epilepsi anfall og sånt på norsk epilepsiforbund. Jeg må sikkert ha oversett noe, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...