Gå til innhold

Syntes du trygda er god?

Syntes du trygda er god?  

9 stemmer

1. 1. Syntes du trygda er god?

• Ja
      5
    • Nei
      2
    • Jobber, vel
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har de sagt det til deg? Jeg har aldri fått høre noe slikt... Men det er jo ofte de som er veldig lavtlønte som blir trygdede også da... Just Saying...

Folk med utdannelse og slikt, drar velbetalte jobber, som de blir i. Folk med psykiske lidelser, eller sosiale problem, de ender med drittjobbene, og så blir de trygdet..

Anonymkode: 27d91...e0e

Fortsetter under...

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Har de sagt det til deg? Jeg har aldri fått høre noe slikt... Men det er jo ofte de som er veldig lavtlønte som blir trygdede også da... Just Saying...

Folk med utdannelse og slikt, drar velbetalte jobber, som de blir i. Folk med psykiske lidelser, eller sosiale problem, de ender med drittjobbene, og så blir de trygdet..

Men de som holder ut med de jobbene syns det er urettferdig at det ikke lønner seg økonomisk.

Anonymkode: 5dd9d...a6e

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sånn er det.

Anonymkode: 53b70...f91

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere ting enn dette som gjør at mange hater meg. F.eks. når noen ser sint på en og spytter i bakken, det er jo hat.

Hva har du gjort for at de skal hate deg?

Annonse

AnonymBruker
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva har du gjort for at de skal hate deg?

Egentlig ikke noe spesielt, men det er ting som kan tolkes slik at jeg er svindler, og dette samler de opp, og har gjør seg opp meninger om.

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke noe spesielt, men det er ting som kan tolkes slik at jeg er svindler, og dette samler de opp, og har gjør seg opp meninger om.

Høres noe tynt ut...

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
13 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, den er (altfor) god. "Tjener" bedre enn en stuepike for eksempel.

Anonymkode: bfd30...3b2

Det er jo bra man slipper å være fattig, men jeg tror det er endel som er kritiske mot det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...