Gå til innhold

Gleder du deg til helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Ja, jeg gleder meg som regel til helgene, også til denne!

Denne helga skal vi ikke reise bort. Vi har besøk av en utvekslingselev, og han skal være med oss på det som vi skal gjøre - så det bli vel litt "taxikjøring" på de to ungdommene om kvelden (regner med at både de norske og de utenlandske skal finne på noe i kveld og i morgen kveld), jeg og 14-åringen skal se på en turnering sammen, muligens skal jeg og guttene på fotballkamp i morgen ettermiddag hvis ikke de vil på ski, og på søndag skal vi i kirka først og deretter muligens besøke min far, slik at gjesten får se et typisk sørlandsk sommersted :-)

Madelenemie
Den 3/31/2016 at 0.24, AnonymBruker skrev:

Skal du gjøre noe morsomt?

Anonymkode: fa71b...530

Hei!

Ja jeg gleder meg til denne helgen, vi har satt opp trampoline, hadde dugnad, vasker ski utstyret, vasker bilene, planter viola og andre planter som tåler ned til - 5 :-) Også har det kommet krokus i bedene, og barna er glade for å ha besøk og at trampolinen er oppe:-)

Jeg er fornøyd med at jeg fant ut at det fins surroundnett, dermed er trampolinen helt trygg for dyr og små barn som fristes til å løpe under trampolinen. Jobbe helger er fine:-)

Også skal jeg snart begynne på middagen, og det er hyggelig at alle er hjemme:-)

Annonse

Madelenemie
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen som har det.

Det er forskjell på folk.

Anonymkode: e2ac2...a75

Hei"

Jeg lurer på, om du tuller når du skriver dette, eller er du alvorlig?

Kunne du tenkt deg helger og dager fulle av å følge opp barn og hage og ektefelle og hus og alt vedlikehold og arbeide det medfører?

Jeg er glad for at jeg har det sånn, men jeg får ofte inntrykk gjennom ting jeg leser i avisene at de som ikke har barn, ektefelle, og må, enten man vil eller ikke, gjøre ting oftere for andres del enn sin egen, ofte er glade for det, så derfor lurer jeg på om du og de som svarer deg er ironiske?

For meg er det ene valget like bra som det andre, det viktige slik jeg tenker er at man har det bra med livet sitt og de valgene man i vertfall tar. (valg man tok, kan man jo angre på:-) i vertfall jeg, men det tilhører jo fortiden og er ikke noe å tenke mye på)

AnonymBruker
1 minutt siden, Madelenemie skrev:

Hei"

Jeg lurer på, om du tuller når du skriver dette, eller er du alvorlig?

Kunne du tenkt deg helger og dager fulle av å følge opp barn og hage og ektefelle og hus og alt vedlikehold og arbeide det medfører?

Jeg er glad for at jeg har det sånn, men jeg får ofte inntrykk gjennom ting jeg leser i avisene at de som ikke har barn, ektefelle, og må, enten man vil eller ikke, gjøre ting oftere for andres del enn sin egen, ofte er glade for det, så derfor lurer jeg på om du og de som svarer deg er ironiske?

For meg er det ene valget like bra som det andre, det viktige slik jeg tenker er at man har det bra med livet sitt og de valgene man i vertfall tar. (valg man tok, kan man jo angre på:-) i vertfall jeg, men det tilhører jo fortiden og er ikke noe å tenke mye på)

Det er mange som ikke har ork til å være så aktive, som stort sett ikke gjør noen ting, året rundt. Heltids-lassiser kan man kanskje si, vel.

Madelenemie
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som ikke har ork til å være så aktive, som stort sett ikke gjør noen ting, året rundt. Heltids-lassiser kan man kanskje si, vel.

ok:-)

Ordet heltidslassis, når jeg leser det, smiler jeg, for det virker, søtt, nært, rart, noe jeg ikke får tak i hva helt er, likevel liker jeg det..., og ærlig, og det senker pulsen føles det som:-), for meg blir ordet , heltidslassis, omsatt inni hodet mitt som et trivelig ord som gjør meg lett glad. Om det er smilet, eller at skuldrene senker seg som bidrar til rolig puls, det vet jeg ikke...jeg lurer på om det ikke er, smilet, glede og humor, vet jeg har god effekt på helse, men noe som kanskje er viktigst for min helse er ærlighet, og heltidslassis syns jeg det er noe ærlig ved. Et annet ord/navn jeg liker er slabbedask, 

men ang være aktiv, MÅ man være aktiv, da er det lettere være aktiv, 

Og har man uro inni seg, er aktivitet også lettere,

Og har man skikkelig problemer med å sitte stille sammen med andre mennesker, men ikke når man er alene, så medfører dette aktivitet, i vertfall til man får fred og ro, og blir alene.

Endret av Madelenemie

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...