Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ganske mye om, mer enn deg, det er jeg helt sikkert på!

Anonymkode: 5db2f...c55

Hvordan kan du vite hva andre mennesker har opplevd? Man kan jo jevnlig lese om ungdommer som har skiftet skole pga mobbing og som på den nye skolen har det ok. Ikke urimelig å forestille seg at de kan bli ganske opphengt i å ville passe inn, prestere godt osv.

AnonymBruker

Man kan vell legge sammen alle tendenser hos "kule" russ og få et delsvar på hva som måtte foregå i kulissene:

Noen drikker så mye at de mister kontroll med den følge at veldig vonde hendelser kommer, men ikke alle bare på grunn av rus.

Vi leser om f.eks. farlige/plagsomme russeknutebetingelser, dårlige eksamenskarakterer, fyllekjøring, bilder som aldri burde vært på nettet og voldtekter.

Hva man burde gjøre? Stoppe russebusser og oppfordre avgangelever til å finne venner i andre miljøer. Risikoen for noe vondt skal skje, er for stor.

Anonymkode: 1272e...ea6

Annonse

AnonymBruker
38 minutter siden, laban skrev:

Som jeg skrev i innlegg nr 2.

Anonymkode: 5db2f...c55

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...