Magda Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg har en Samsung Galaxy S5, men har nå kjøpt ny S7. Jeg har fått meg nytt microSIM, så det er i orden. Men minnekortet i S5 er ødelagt. Jeg får feilmeldinger, så jeg vet ikke hva jeg gjør med det nå som jeg skal overføre innholdet til den nye mobilen. Hvilken info finnes typisk på minnekortet? (Det varierer sikkert...) Jeg har plugget S5 i PCen for å kopiere innholdet fra kortet over på PCen, men jeg får ikke opp Card, bare Phone. Så jeg får altså ikke sett hva som evt ligger på kortet. Så hvilken rekkefølge gjør jeg dette i; kobler jeg sammen telefonene nå før jeg har kjøpt nytt minnekort, eller bør jeg kjøpe nytt minnekort først, og deretter overføre? Håper jeg gjorde meg forstått, lenge siden jeg har kjøpt ny mobil nå.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410871-overf%C3%B8re-innhold-til-ny-mobil-%C3%B8delagt-minnekort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Den 1. april 2016 at 17.32, Magda skrev: Jeg har en Samsung Galaxy S5, men har nå kjøpt ny S7. Jeg har fått meg nytt microSIM, så det er i orden. Men minnekortet i S5 er ødelagt. Jeg får feilmeldinger, så jeg vet ikke hva jeg gjør med det nå som jeg skal overføre innholdet til den nye mobilen. Hvilken info finnes typisk på minnekortet? (Det varierer sikkert...) Jeg har plugget S5 i PCen for å kopiere innholdet fra kortet over på PCen, men jeg får ikke opp Card, bare Phone. Så jeg får altså ikke sett hva som evt ligger på kortet. Så hvilken rekkefølge gjør jeg dette i; kobler jeg sammen telefonene nå før jeg har kjøpt nytt minnekort, eller bør jeg kjøpe nytt minnekort først, og deretter overføre? Håper jeg gjorde meg forstått, lenge siden jeg har kjøpt ny mobil nå.. ;-) Er det gamle minnekortet ødelagt har du et problem. Anonymkode: 3eaa0...24a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410871-overf%C3%B8re-innhold-til-ny-mobil-%C3%B8delagt-minnekort/#findComment-3690547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.