Gå til innhold

Se på den babyen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Hvor er de da, lever de helt skult? Hva skjer når de blir voksne?

Anonymkode: 36ecd...079

De lever på andre planeter og på romskip, noen lever på jorden...de er lik mennesker. Det er mange ulike typer.De blir oppdratt av aliens og har også kontakt med sin jordiske mor for å få kjærlighet, det er ikke alltid moren husker dette da det skjer på astralplanet. 

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

De lever på andre planeter og på romskip, noen lever på jorden...de er lik mennesker. Det er mange ulike typer.De blir oppdratt av aliens og har også kontakt med sin jordiske mor for å få kjærlighet, det er ikke alltid moren husker dette da det skjer på astralplanet. 

Herregud...

Anonymkode: 36ecd...079

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Kan du fortelle dette til psykiteren din neste gang du møter ham? Dette er det rene vissvass, Stjernestøv! Tror du virkelig helt seriøst på det du sier?

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Lillemus skrev:

Kan du fortelle dette til psykiteren din neste gang du møter ham? Dette er det rene vissvass, Stjernestøv! Tror du virkelig helt seriøst på det du sier?

Snakket om det til sykepleieren sist, sa vel til og med at jeg kunne ha hybrid barn. Det tror jeg. Han sa det trodde han ikke på, han hadde en mening om hvordan man lager barn. Så gikk vi over på noe annet, men jeg kunne jo forklart det og. De lager jo barn på samme måte, tar egg fra damen og sæd fra mannen, så vokser fosteret en stund i moren. Så tar de ut fosteret og setter det i et rør, der det vokser videre. De tilsetter noe fra seg selv i fosteret, dna eller noe. Er litt usikker på det. 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Snakket om det til sykepleieren sist, sa vel til og med at jeg kunne ha hybrid barn. Det tror jeg. Han sa det trodde han ikke på, han hadde en mening om hvordan man lager barn. Så gikk vi over på noe annet, men jeg kunne jo forklart det og. De lager jo barn på samme måte, tar egg fra damen og sæd fra mannen, så vokser fosteret en stund i moren. Så tar de ut fosteret og setter det i et rør, der det vokser videre. De tilsetter noe fra seg selv i fosteret, dna eller noe. Er litt usikker på det. 

Men kjære deg, dette er bare tullball.

stjernestøv
1 minutt siden, slabbedask skrev:

Men kjære deg, dette er bare tullball.

For mange er det seriøst, mange som har blitt bortført. Det finnes mange bøker og youtube filmer om det, og jeg har jo opplevd ting selv. Men det er på astral planet, ikke fysisk. Da hadde jeg blitt redd, ble redd på astral planet og jeg. 

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Tar du medisinene dine ?

Annonse

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

For mange er det seriøst, mange som har blitt bortført. Det finnes mange bøker og youtube filmer om det, og jeg har jo opplevd ting selv. Men det er på astral planet, ikke fysisk. Da hadde jeg blitt redd, ble redd på astral planet og jeg. 

Dette er virkelig bare tull, stjernestøv. Skjønner du har opplevd ting som er vanskelig å forklare, men det er synd at du dermed tror på slikt vissvass, som noen kalte det over her. Slike ting eksisterer KUN i hodet ditt og til andre som tror på sånt (kall det gjerne astralplanet om du vil, det blir ikke mer virkelig for det).

stjernestøv
2 timer siden, laban skrev:

Les heller Rosemary's baby, den har en viss litterær verdi ;)

Den ble jeg redd av, var ganske liten da jeg så den første gang. Tenkte på den da jeg var gravid første gang, tenkte også jeg hadde en hybrid baby i magen. Trodde det helt til ungen kom ut. 

stjernestøv
1 time siden, Xtra skrev:

Dette er virkelig bare tull, stjernestøv. Skjønner du har opplevd ting som er vanskelig å forklare, men det er synd at du dermed tror på slikt vissvass, som noen kalte det over her. Slike ting eksisterer KUN i hodet ditt og til andre som tror på sånt (kall det gjerne astralplanet om du vil, det blir ikke mer virkelig for det).

Når mange nok tror på det er det iallefall ikke sykdom, det har nhd skrevet før. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...