Gå til innhold

Se på den babyen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den ble jeg redd av, var ganske liten da jeg så den første gang. Tenkte på den da jeg var gravid første gang, tenkte også jeg hadde en hybrid baby i magen. Trodde det helt til ungen kom ut. 

Det må ha vært utrolig skremmende å virkelig tro noe slikt. Tror selv jeg ville gått helt fra konseptene om jeg virkelig trodde noe sånt. Skulle ønske noen kunne få deg til å forstå at slike ting ikke er virkelig, men bare tanker i ditt hode. Jeg evner det ikke, i hvert fall.

stjernestøv
16 minutter siden, Xtra skrev:

Det må ha vært utrolig skremmende å virkelig tro noe slikt. Tror selv jeg ville gått helt fra konseptene om jeg virkelig trodde noe sånt. Skulle ønske noen kunne få deg til å forstå at slike ting ikke er virkelig, men bare tanker i ditt hode. Jeg evner det ikke, i hvert fall.

Det er skremmende, og de jobbet mye med meg da jeg var gravid. Opplevde mye da, jeg ba til dem og sa "Ok gjør hva dere vil, men ikke la meg huske". Har husket mindre, men selvfølgelig fått med meg endel. 

stjernestøv
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Om det var psykose eller ikke vet jeg ikke, men det var garantert ikke virkelig.

Nei ikke godt å si, men det var virkelig nok for meg. Kan jo ikke ha vært psykotisk store deler av livet mitt, holdt jo mye for meg selv. 

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg synes det ser ut som en menneskebaby med misdannelser.

Ja, du har rett, et vanskapt barn.

Og til de som virkelig tror på aliens: Det er ganske enkelt umulig! Her er ingen andre beboelige planeter i vårt solsystem. Nærmeste solsystem med planter ved, er så langt unna at det tar mange titalls tusen år å tilbakelegge den avstanden! Så skulle noen vesener leve lenge nok? En helt vanvittig påstand!

Stjernestøv: Du er en veldig sympatisk person og jeg ønsker deg alt vel, vil ikke hetse deg. De tankene du har om aliens og lignende er bare langt ute på vidda for å si det diplomatisk. Vil oppfordre deg instendig om å glemme sånt og få hjelp til å fortrenge sånne forestillinger. Bruk medisiner! *Klem* fra en som liker deg.

Anonymkode: 536e2...2b9

stjernestøv
Den 2.4.2016 at 23.00, AnonymBruker skrev:

Ja, du har rett, et vanskapt barn.

Og til de som virkelig tror på aliens: Det er ganske enkelt umulig! Her er ingen andre beboelige planeter i vårt solsystem. Nærmeste solsystem med planter ved, er så langt unna at det tar mange titalls tusen år å tilbakelegge den avstanden! Så skulle noen vesener leve lenge nok? En helt vanvittig påstand!

Stjernestøv: Du er en veldig sympatisk person og jeg ønsker deg alt vel, vil ikke hetse deg. De tankene du har om aliens og lignende er bare langt ute på vidda for å si det diplomatisk. Vil oppfordre deg instendig om å glemme sånt og få hjelp til å fortrenge sånne forestillinger. Bruk medisiner! *Klem* fra en som liker deg.

Anonymkode: 536e2...2b9

Takk for klemmen :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...