Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og ikke en eneste Paradise Hotel diskusjon?

Årets utgave en en stor nedtur. Det minste man kan forvente er en samling spreke damer, men de har tydeligvis gått for størrelse x fremfor kvalitet. Og pupper som henger ned på magen på 20 åringer???? Deigrumper og cellulitter?

Eg kysser kun på kinnet altså, eg kysser bare de eg elsker? 

Triste saker, men det er å håpe at det kommer inn ei med BMI under 20 i neste program.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410892-det-har-foreg%C3%A5tt-i-flere-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
19 minutter siden, nick skrev:

Årets utgave en en stor nedtur. Det minste man kan forvente er en samling spreke damer, men de har tydeligvis gått for størrelse x fremfor kvalitet. Og pupper som henger ned på magen på 20 åringer???? Deigrumper og cellulitter?

Triste saker, men det er å håpe at det kommer inn ei med BMI under 20 i neste program.

Har ikke sett på det. men det er nok noe dritt. 

Nicklusheletida
3 timer siden, nick skrev:

Jeg vet ikke hvordsn de damene ser ut, da jeg sldri har sett på det programmet. Tror som AB at jeg må sitte i fengsel for at et sånt program skal begynne å interessere meg. 

Annonse

AnonymBruker
11 minutes ago, nick said:

Danskene har skjønt det! Absolutt severdig.

Bare vi får byttet ut de 2-3 trasige jentene de har med i den norske utgaven med noe brukbart, så blir det nok bedre.

Da er det frem med popcornet?

Anonymkode: dc22d...7bc

Nicklusheletida
1 time siden, nick skrev:

Godt gjort å ikke like et program man aldri har sett.

Jeg sa ikke at jeg ikke liker det, jeg sa at jeg interesserer meg ikke for det. Altså jeg har ikke vært nok nysgjerrig på det programmet til at det kunne falle meg inn å se på det. Har bare hørt andre omtale det. Damer er jeg ikke så interessert i å se på og kjekke menn er jeg så heldig å kunne se i RL :)

Tv`n står nesten aldri på hjemme hos meg. Bare radioen. Jeg ser på tv stort sett nesten bare hos kjæresten dvs fredag og lørdag.

Annonse

Nicklusheletida
9 minutter siden, nick skrev:

Hvis du bare ser typen to ganger i uka, så finnes det bedre saker å ta seg til enn å se på TV?

Ja og så tirsdager.  3 dager i uka da :)

Ja, jeg det finnes så mange ting som er bedre å ta seg til synes jeg da .  Da det var VM slo jeg på tv da jeg kom hjem fra jobb, men ellers kommer jeg ikke på det en gang :) 

8 timer siden, nick skrev:

Og sjøl ser du ut som et fruktfat, eller?????

Ungdommen nå til dags. De er så kjedelige at Paradise Hotel sikkert snart blir lagt ned fordi det er umulig å finne noen som steller til med skandaler og ikke er sykt perfekte. Rart de har greid å finne noen med et par kilo for mye, egentlig. Jeg trodde tjukkaser var utdødd. 

AnonymBruker
2 hours ago, tonie said:

Ungdommen nå til dags. De er så kjedelige at Paradise Hotel sikkert snart blir lagt ned fordi det er umulig å finne noen som steller til med skandaler og ikke er sykt perfekte. Rart de har greid å finne noen med et par kilo for mye, egentlig. Jeg trodde tjukkaser var utdødd. 

Jeg trodde verden bare ble mer og mer overvektig... jeg tror det er en vitenskapelig konklusjon. Men sånne feminisme-greier finner du bare på sosiologisk institutt, som forøvrig er et kjerring-rede av rødstrømper, vegetarianere og konvertitter. Lykke til.

Anonymkode: dc22d...7bc

AnonymBruker
11 timer siden, nick skrev:

Jeg synes ikke samlingen menn er noe å skryte av heller om man ensidig skal se på kropper. Jeg elsker Paradise Hotel. Herlig underholding. Så hjernedødt, irriterende og avkoblende, finnes ikke maken haha. Elsker måten produksjonen fremstiller deltagerne. 

Anonymkode: 6c693...28e

Hele poenget med Paradise Hotel er at publikum skal se de som ser veldig vakre ut, men som er tilsvarende dumme. De fleste er misfornøyd med sitt eget utseende, og serien bekrefter for seeren at man selv er smartere enn man er vakker. Det styrker selvbildet, og følgelig er programmet populært. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...