Gå til innhold

Lang og kjedelig søndag?

Syntes du dette er en deprimerende lang og kjedelig dag?  

3 stemmer

1. 1. Syntes du dette er en deprimerende lang og kjedelig dag?

• Ja, gleder meg til kvelden
      2
    • Nei, er i full vigør, vel
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du dette er en deprimerende lang og kjedelig dag?

Anonymkode: 7970b...f27

Nei. Jeg sov til jeg våknet av meg selv. uthvilt. Leste noen kapitler i en spennende krimbok jeg nylig har begynt på, spiste frokost og kledde på meg turtøy. Så plukket jeg opp en venninne og vi gikk en fin tur i nydelig vær. Nå er jeg hjemme igjen og skal vel snart begynne å lage middag til meg og tenåringsslynglene. :) Dagen er alt for kort for min del! Hadde gjerne sett at den hadde dobbelt så mange timer i dag. :)

AnonymBruker
36 minutter siden, Lillemus skrev:

Nei. Jeg sov til jeg våknet av meg selv. uthvilt. Leste noen kapitler i en spennende krimbok jeg nylig har begynt på, spiste frokost og kledde på meg turtøy. Så plukket jeg opp en venninne og vi gikk en fin tur i nydelig vær. Nå er jeg hjemme igjen og skal vel snart begynne å lage middag til meg og tenåringsslynglene. :) Dagen er alt for kort for min del! Hadde gjerne sett at den hadde dobbelt så mange timer i dag. :)

Folk på DÅLL lever det gode liv.

Annonse

påskelilje

Nei, jeg kjeder meg aldri tror jeg. Søndager er deilige.

Vi var I kirka, deretter hjem en liten tur, så kjørte jeg ungdommene til byen. Hjem, og så gikk mannen og jeg tur i regnet i en time.

Vi laget middag, jeg bakte brød og hentet ungdommene. Nå har vi spist oss stappmett på norsk tradisjonsmat som utvekslingseleven måtte få oppleve! Guttene har dratt for å treffe venner, 12-åringen stakk ut I gata og vi andre er trøtte og mette. Skal rydde bort påskepynten nå.

Nei, jeg synes heller søndagen er for kort. Eller hele helga, for den del.

Jeg kan godt ligge på sofaen og kope og bare tenke tomme tanker. Eller se dårlige TV-programmer som Bloggerne, Glamour og diverse sykehusserier. Samboeren synes jeg har elendig smak når det gjelder TV, og jeg er i grunnen helt enig med ham. Men jeg slapper så godt av, det blir som ukeblader.

Vi spiste lang og god frokost, så har jeg lest en del, vært på løpetur og laget middag. Det er deilig med vår og bare veier.

AnonymBruker
4 minutes ago, Inner self said:

Nei, ettersom jeg stod opp klokka 17.35 så har ikke dette vært en lang dag. Men det blir en lang natt. Vet ikke om jeg prøver å legge meg, det har vel ikke noe for seg vel..

Samme her, eller dvs. nesten det samme. Tror den var over 13. Hva er poenget. Blir nok sofaen i stedet, frem til jeg blir trøtt nok.

Anonymkode: 053e0...5b4

4 timer siden, Babette skrev:

Jeg kan godt ligge på sofaen og kope og bare tenke tomme tanker. Eller se dårlige TV-programmer som Bloggerne, Glamour og diverse sykehusserier. Samboeren synes jeg har elendig smak når det gjelder TV, og jeg er i grunnen helt enig med ham. Men jeg slapper så godt av, det blir som ukeblader.

Vi spiste lang og god frokost, så har jeg lest en del, vært på løpetur og laget middag. Det er deilig med vår og bare veier.

Long time no see! Hyggelig å se deg, Babette! :)

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, Babette skrev:

Dere aner ikke hvor heldige dere er som har sånne fullverdige meningsfylte liv.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en gave å trives i eget selskap, å kunne være fornøyd med å bare underholde seg selv og ikke være avhengig av ytre forhold for å kunne være fornøyd med tilværelsen. 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et valg, med mindre man har alvorlig sykdom (psykisk eller fysisk).

Selv er jeg på ferie med ungene og vi koser oss masse. I dag var vi på museum og ute i finværet i noen timer. Spiste pinnekjøtt, siden jeg ikke fikk det til jul. I kveld har jeg sett film for meg selv, etter at jeg fikk de små i seng :)

AnonymBruker
7 minutter siden, Solemnity skrev:

Det er et valg, med mindre man har alvorlig sykdom (psykisk eller fysisk).

Nei, det er ikke et valg når man er født på feil planet og er en outcast og ikke passer inn, og aldri har passet inn, noen steder.

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke et valg når man er født på feil planet og er en outcast og ikke passer inn, og aldri har passet inn, noen steder.

Det skal godt gjøres at man er SÅ unik at man ikke passer inn med noen andre mennesker, men la oss si det er tilfellet. Da får man trives i eget selskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...