Gå til innhold

Katt forblir borte vekk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynelig så ble han vel så lei av all pratet ditt om under-og-overjordiske ting at han ikke orket mer, vel

Anonymkode: 1784e...ac3

Ja han reagerte jo på meg, føler at jeg har jaget han vekk. 

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nå har katten vært borte i fire uker og fire dager, kan vi forvente at han kommer tilbake da? Er det mulig at han er hos noen andre? Eller er han mest sannsynlig påkjørt eller tatt av rev?

Nå er jeg ikke synsk, så det vet jeg ikke, vel.

Men over en mnd er lang tid så det ser nok ikke så lyst ut.

Anonymkode: e70fe...ad0

Annonse

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Det har jeg ikke prøvd, men kan jo prøve. Men har hørt at det ikke skal brukes til sånt. 

Av hvem har du hørt det av? Kilde?

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror du han kommer igjen da?

Muligens..

Anonymkode: 1784e...ac3

stjernestøv
2 timer siden, morsan skrev:

Jeg _har_ hørt om katter som har kommet hjem etter lengre btid enn som så, men også at katten er borte for alltid. Om den da lever i beste velgående hos andre eller er død er det dessverre umulig å vite noe om.

Nei får bare vente å se, har nå etterlyst den på det lokale finn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...