AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Hvor seint på kvelden er det greit å borre og hamre når man bor i blokk? Har fått ny nabo som pusser opp. Han holder på mest på ettermiddagen og kvelden. Problemet er at ungene får ikke sove når det borres i veggen Anonymkode: 4c5b5...59f 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor seint på kvelden er det greit å borre og hamre når man bor i blokk? Har fått ny nabo som pusser opp. Han holder på mest på ettermiddagen og kvelden. Problemet er at ungene får ikke sove når det borres i veggen Anonymkode: 4c5b5...59f Det normal er at det skal være "stille" mellom 23 og 06. 0 Siter
Trine Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Tror ofte borettslag har egne regler for når man skal slutte med ekstremt bråk, som f.eks borring. I såfall står det i reglementet til borettslaget. Om ikke så er det som slabbedask sier. Jeg trodde det var 23 og 07, men det er jeg ikke sikker på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor seint på kvelden er det greit å borre og hamre når man bor i blokk? Har fått ny nabo som pusser opp. Han holder på mest på ettermiddagen og kvelden. Problemet er at ungene får ikke sove når det borres i veggen Anonymkode: 4c5b5...59f Hos oss er det stilletid mellom 23 og 07 og ikke lov til å bore i veggene på søn- og helligdager. Kan du snakke med naboen g høre om han kan droppe boringen etter f.eks. kl. 20? 0 Siter
Inner self Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Boring tror jeg ikke er tillatt etter 19 i mitt borettslag, men det er sikkert variasjoner. Vet man kan begynne tidlig om morgen, men strengere på kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.