Gå til innhold

jeg hadde litt feber i natt, med hodepine som fikk meg til å spy...

Anbefalte innlegg

uendeliglevende

Det var som om noe presset på øyeeplene mine inne i skallen og bressvondt oppi pannen og på sidene av hodet mitt. Det gjorde vondt når jeg spydde opp galle og vann, fordi hodepinen var så intens. Men jeg hadde bare 38,5 i feber. Jeg ble ør av hodepinen rett før jeg måtte kaste opp. Kan hodepinen være tegn på noe alvorlig? Jeg har fortsatt på og av hodepine og ca 38.8 i feber i dag.

Fortsetter under...

uendeliglevende

I dag når jeg skulle sjekke tempen, ble jeg tung i kroppen, så kom det pipelyd i venstre øret, så begynte jeg å se hvite og blå stjerner og ble drittung i kroppen og jeg ble blennet av disse stjernene og fikk heldigvis satt meg ned før jeg hadde faltom på gulvet. Etterpå dette holdt jeg på å kaste opp på gulvet i stua.

Endret av uendeliglevende
5 minutter siden, uendeliglevende skrev:

I dag når jeg skulle sjekke tempen, ble jeg tung i kroppen, så kom det pipelyd i venstre øret, så begynte jeg å se hvite og blå stjerner og ble drittung i kroppen og jeg ble blennet av disse stjernene og fikk heldigvis satt meg ned før jeg hadde faltom på gulvet. Etterpå dette holdt jeg på å kaste opp på gulvet i stua.

Har du feber nå?

uendeliglevende
1 minutt siden, Trine skrev:

Har du feber nå?

Jeg hadde ikke feber når jeg målte den da jeg holdt på å falle om, bare 37.5, men jeg måtte avbryte målingen fordi jeg holdt på å falle om av besvimelse.

1 minutt siden, uendeliglevende skrev:

Jeg hadde ikke feber når jeg målte den da jeg holdt på å falle om, bare 37.5, men jeg måtte avbryte målingen fordi jeg holdt på å falle om av besvimelse.

Ok, om du måtte avbryte målingen så vet du jo ikke om du har feber eller ikke. Jeg hadde nok gitt det noen dager. Så hadde jeg dratt til legen på mandag dersom jeg ikke var blitt bedre. Mest sannsynlig er det vel en helt vanlig infeksjon av noe slag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...