Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• stjernestøv

13

• Trine

8

• Madelenemie

6

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du noe nyttig, eller sitter du og råtner på rot?

Anonymkode: 8f141...0cb

Drikker te, surrer på nettet og hører på Godspeed You Black Emperor, vel. (musikk som passer til humøret må man nesten kunne si)

Anonymkode: f096c...23e

AnonymBruker
32 minutes ago, AnonymBruker said:

Drikker te, surrer på nettet og hører på Godspeed You Black Emperor, vel. (musikk som passer til humøret må man nesten kunne si)

Får bare være glad man slipper å JOBBE.

påskelilje

Sitter i sofaen med beina på bordet. Har pause fra rydding på vaskerommet og brødbaking. Skulle egentlig ha gjort reint i dag,  men det har ikke blitt noe. Var med dattera til legen og handlet etterpå.  Snart middagslaging og kjøring til trening. Seinere I kveld foreldremøte og til slutt egen trening. 

AnonymBruker
7 minutes ago, påskelilje said:

Sitter i sofaen med beina på bordet. Har pause fra rydding på vaskerommet og brødbaking. Skulle egentlig ha gjort reint i dag,  men det har ikke blitt noe. Var med dattera til legen og handlet etterpå.  Snart middagslaging og kjøring til trening. Seinere I kveld foreldremøte og til slutt egen trening. 

Jasså, er du trygda/naver du og?

Annonse

påskelilje
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dethjemmee å le av det da?

Neida. Men jeg synes det var litt morspmt at du trodde jeg var trygdet fordi jeg var hjemme på dagtid. Jeg kjenner mange flere som enten jobber frivillig

redusert, kveldsvakter eller har fleksitid og altså kan være hjemme på dagtid uten at de er trygeet, enn jeg kjenner folk som er trygdet.

ref

use

tt

AnonymBruker
11 minutter siden, påskelilje skrev:

Neida. Men jeg synes det var litt morspmt at du trodde jeg var trygdet fordi jeg var hjemme på dagtid. Jeg kjenner mange flere som enten jobber frivillig

redusert, kveldsvakter eller har fleksitid og altså kan være hjemme på dagtid uten at de er trygeet, enn jeg kjenner folk som er trygdet.

ref

use

tt

;)

Annonse

Skal ha middagsgjester og lager mat og samboer er ute og kjøper pariserloff og rødvin.  Endelig skinner sola igjen, gradestokken viser 21 grader og stormen og regnværet vi har hatt de siste dagen er over.  Nyter derfor det fine været.

Endret av Dorthe
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har spist svinestrimler i sursøt saus med ris, ble mett. Rap. 

Jeg har spist innbakt kylling og grønnsaker i sursøt saus, deilig ass. Mett ja. Skal om to timer på zumba, og så skal jeg dusje og så på cafe med gode venner! En herlig dag med andre ord! Vet ikke åssen det vil gå på zumba, da jeg er helt stiv og støl etter gårsdagens styrketrening.

stjernestøv
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Jeg har spist innbakt kylling og grønnsaker i sursøt saus, deilig ass. Mett ja. Skal om to timer på zumba, og så skal jeg dusje og så på cafe med gode venner! En herlig dag med andre ord! Vet ikke åssen det vil gå på zumba, da jeg er helt stiv og støl etter gårsdagens styrketrening.

Du er flink som holder deg i aktivitet :) 

Eneste jeg har gjort i dag er å gå til butikken å kjøpe sjokolade :( Ikke håp for meg!

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Du er flink som holder deg i aktivitet :) 

Eneste jeg har gjort i dag er å gå til butikken å kjøpe sjokolade :( Ikke håp for meg!

Jeg måtte ta zyprexa en dag, og da tenkte jeg bare på mat, ble helt besatt. Forhåpentligvis aldri mer zyprexa. Gikk opp to kg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...