vfjs Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 Har begynt på Buspiron. Hvorfor er det slik at det bare er en kort tids medisin? Hva skjer om jeg drikker 1 Liter med hvitvin på denne? 0 Siter
ISW Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 53 minutter siden, vfjs skrev: Har begynt på Buspiron. Hvorfor er det slik at det bare er en kort tids medisin? Hva skjer om jeg drikker 1 Liter med hvitvin på denne? Hva mener du med kort tids medisin? Vanskelig å si hva som skjer hvis du drikker 1 liter hvitvin. Sannsynligvis ikke så mye, men man vet aldri. Det er ikke anbefalt. 0 Siter
vfjs Skrevet 7. april 2016 Forfatter Skrevet 7. april 2016 Legen sa at d hva ikke en medisin som enn skulle bruke over lengre tid 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 Det er bare tull. Du kan bruke buspiron leeeeenge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 Jeg har også begynt med Buspiron. Det står i pakningsvedlegget at man ikke skal kombinere medikamentet med alkohol. Da blir nok belastningen på leveren for stor. Man kan visst drikke litt av og til, men ville ikke tatt sjansen på en liter hvitvin. Leversvikt er ikke en veldig behagelig tilstand, for å si det mildt. Anonymkode: 815d9...0a3 0 Siter
vfjs Skrevet 7. april 2016 Forfatter Skrevet 7. april 2016 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er bare tull. Du kan bruke buspiron leeeeenge. 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er bare tull. Du kan bruke buspiron leeeeenge. Men det å drikke litt vin ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 2 timer siden, vfjs skrev: Men det å drikke litt vin ? En liter er ikke "litt". Jeg synes ikke at personer som trenger psykofarmaka/medisiner for psyken skal drikke mer enn 2 alkoholenheter dvs to glass vin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.