stjernestøv Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 Er ufo bortførelse massesuggesjon? Hvis det ikke er virkelig mener jeg. Er jo psykiatere som hypnotiserer folk og oppdager at de har vært bortført, er ikke hypnosen til å stole på? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Er ufo bortførelse massesuggesjon? Ja. 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Hvis det ikke er virkelig mener jeg. Er jo psykiatere som hypnotiserer folk og oppdager at de har vært bortført, er ikke hypnosen til å stole på? Nei. Anonymkode: f2ae9...a33 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 https://en.wikipedia.org/wiki/False_memory_syndrome Noe sånt, vel. Anonymkode: 28d00...aa0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Er ufo bortførelse massesuggesjon? Hvis det ikke er virkelig mener jeg. Er jo psykiatere som hypnotiserer folk og oppdager at de har vært bortført, er ikke hypnosen til å stole på? hva har dette med psykiatri å gjøre? Anonymkode: 9a43d...d59 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. april 2016 Forfatter Skrevet 7. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva har dette med psykiatri å gjøre? Anonymkode: 9a43d...d59 Har ikke massesugesjon med psykiatri å gjøre? Men for all del...slett i vei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.