Annkarin Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 noen som har tatt med trygda til spania? hva anbefales, fastlandet eller gran canaria? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 7 timer siden, Annkarin skrev: noen som har tatt med trygda til spania? Blir trekk i trygda da vel? Anonymkode: 46c82...59f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 "Spaniapensjonister" er vel et begrep (eller om det var "Sydenpensjonister"?), men nå er du vel ikke pensjonist lenger. Anonymkode: 4fb29...e7c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Spaniapensjonister" er vel et begrep (eller om det var "Sydenpensjonister"?), men nå er du vel ikke pensjonist lenger. Anonymkode: 4fb29...e7c "Spanianaver"? Anonymkode: 46c82...59f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 8 minutes ago, AnonymBruker said: "Spanianaver"? Anonymkode: 46c82...59f Tja. Det er visst etablert en distinksjon mellom de som fortjener det og de som ikke fortjener det; de som ikke fortjener det kalles "navere", og jeg vil anta at noen fra begge gruppene vil være i Spania av og til, så da får vi kalle det "Spaniapensjonist" og "Spanianaver", da, for å ikke bryte med tradisjonen. Anonymkode: 4fb29...e7c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Det er visst etablert en distinksjon mellom de som fortjener det og de som ikke fortjener det; de som ikke fortjener det kalles "navere", og jeg vil anta at noen fra begge gruppene vil være i Spania av og til, så da får vi kalle det "Spaniapensjonist" og "Spanianaver", da, for å ikke bryte med tradisjonen. Anonymkode: 4fb29...e7c Det er egentlig ganske urettferdig at det skal være sånn. Du får se å skaffe deg en skikkelig diagnose så du kommer på rett side. Lykke til. Anonymkode: 46c82...59f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 4 minutes ago, AnonymBruker said: Det er egentlig ganske urettferdig at det skal være sånn. Du får se å skaffe deg en skikkelig diagnose så du kommer på rett side. Lykke til. Anonymkode: 46c82...59f Ja, på sett og vis. Nei, jeg har en "bra" diagnose - ikke at det hjelper på hvordan man blir ansett. Anonymkode: 4fb29...e7c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, på sett og vis. Nei, jeg har en "bra" diagnose - ikke at det hjelper på hvordan man blir ansett. Anonymkode: 4fb29...e7c Blir du ikke "trodd"? Er du for velkledd og oppegående? Anonymkode: 46c82...59f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.