Gå til innhold

Forherliger alkohol på Trygdekontoret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jegså hele etter tips fra MM. Jeg synes det var bra å høre noen snakke så åpent og ærlig om det. Alkohol hadde ikke vært noe problem hvis ikke noen synes det var moro å drikke seg full, eller synes det var deilig med et glass vin for å roe seg ned.

Herlig å høre oppegående mennesker hylle fylla åpent og ærlig. Det er så mange som legger ut bilder av det bittelille glasset med rødt de unner seg etter helgens topptur at man nesten begynner å tro på at de virkelig heller ut resten av flaska og legger seg før kl 22.

Madelenemie
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du Trygdekontoret forherliger alkohol?

https://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret/MUHH46000416/sesong-10/episode-4#t=0s

Anonymkode: a768c...40e

Nei!

Jeg ser alle trygdekontoret fordi jeg syns det er et ærlig program som er akkurat sånn som jeg kjenner meg komfortabel med, mitt favorittprogram etter eller ved siden av nytt på nytt:-)

Jeg forherliger ikke fylla, jeg har vokst opp med fylla, lidd under det og vært av den grunn totalavholdende til jeg ble ca 35 år.

Da oppdaget jeg at jeg likte vin, og at man kan nyte vin og andre drikker med alkohol, uten rus og fyll som mål.

Da jeg erfarte gjennom 15  år at munker og nonner og prester og religiøse og familier, tok et eller to eller tre eller mer glass vin og uten noe problem, ja så endret det noe sårt inni meg.

Jeg syns fyll og være full med barn er FORFERDELIG og UANSVARLIG!!

Jeg kjenner likevel jeg kan kjenne vinen, nå mener jeg rusen, men da stopper jeg, jeg ønsker den gode smaken fremfor ubehag, smak først, men avslappetheten syns jeg er en ærlig og real ting å innrømme også er ok.

Det som forundret meg på trygdekontoret var at en mann syns visst det var veldig ok å spy, og Krigsvold, en dame, hva nå hun het, hun syns jeg ikke så eller kjente på de alvorlige sidene ved å ha alkoholisme hos sine egne foreldre,

men ja ja, sånn er det med den saken,

godt og bedre å være ærlig med det,

og ærlighet det innbyr trygdekontoret til i vertfall

AnonymBruker
49 minutter siden, tonie skrev:

Herlig å høre oppegående mennesker hylle fylla åpent og ærlig. Det er så mange som legger ut bilder av det bittelille glasset med rødt de unner seg etter helgens topptur at man nesten begynner å tro på at de virkelig heller ut resten av flaska og legger seg før kl 22.

Hvorfor er alkoholrus helt ok mens fex hasjrus er fyfy?

Annonse

17 minutes ago, AnonymBruker said:

Så du forsvarer altså all type rus, eller kun alkoholrus?

Denne tråden handler om alkoholrus, og det er bare det jeg har uttalt meg om. Hvis du vil vite hva folk mener om andre typer rus kan du jo lage en egen tråd. Jeg føler ikke for å mene så mye om det, men du finner sikkert noen som vil.

AnonymBruker
10 minutter siden, tonie skrev:

Denne tråden handler om alkoholrus, og det er bare det jeg har uttalt meg om. Hvis du vil vite hva folk mener om andre typer rus kan du jo lage en egen tråd. Jeg føler ikke for å mene så mye om det, men du finner sikkert noen som vil.

Nei, det er ikke PK å være positiv til annen rus så jeg forstår du ikke våger.

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke PK å være positiv til annen rus så jeg forstår du ikke våger.

Jeg bryr meg rett og slett ikke så voldsomt. Fryktelig lite PK det også sikkert, men sånn er det altså. Som sagt, du får finne noen andre å diskutere det med. 

AnonymBruker
1 minutt siden, tonie skrev:

Jeg bryr meg rett og slett ikke så voldsomt. Fryktelig lite PK det også sikkert, men sånn er det altså. Som sagt, du får finne noen andre å diskutere det med. 

Høres ut som du er feig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...