Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Tror du noen lege ville sagt at jeg har evner? Når jeg leser i gamle papirer ser jeg ut som et medium, da kalte de det psykose. Tror jeg har en sykepleier nå som har tro på evnene mine, men lurer på hva legen sier når jeg skal snakke med han. Han skrev til meg på melding at en lege ville kalle det psykose, en annen evner. Virkelig? Har bare truffet på de som har kalt det psykose jeg. Tenk om legen kaller det evner da, da forandrer jo alt seg. 

Endret av stjernestøv
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det vil ikke være noen fornuftig lege som kaller det evner. Dette er psykose.

Madelenemie
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror du noen lege ville sagt at jeg har evner? Når jeg leser i gamle papirer ser jeg ut som et medium, da kalte de det psykose. Tror jeg har en sykepleier nå som har tro på evnene mine, men lurer på hva legen sier når jeg skal snakke med han. Han skrev til meg på melding at en lege ville kalle det psykose, en annen evner. Virkelig? Har bare truffet på de som har kalt det psykose jeg. Tenk om legen kaller det evner da, da forandrer jo alt seg. 

Hei!

Men så vidt jeg har forstått det på deg og mennesker på dol som kjenner deg lengre enn meg, så har du hatt alvorlig psykose, og jeg leser jo du ikke vil ha det, og hvor syk du blir, hvor redd du er for det osv...

Så forskjellen på deg som er syk, og snåsamannen som har evner, er at du lider under det, og Snåsamannen jobber og er fornøyd med livet. For alt vi og jeg vet, så kan det jo hende disse menneskene som tror de har evner, Snåsamannen, Martha Louise m.fl. bare tror på en illusjon, slik publikum som ser på verdens beste tryllekunstnerier gjør, det de ser er for utrolig for at det kan være juks tror mange, og glemmer apparatet som er på plass for å feks få et tog til å " forsvinne".

Man kan jo tro på hva man vil, det bør være lov og greit, men går det over i sykdom, slik det gjør hos enkelte, og deg, og de ikke greier å takle livet, vel så er de syke. Det spiller ikke da noen rolle om du kaller det evner, det gjør deg jo like syk.

stjernestøv
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Men så vidt jeg har forstått det på deg og mennesker på dol som kjenner deg lengre enn meg, så har du hatt alvorlig psykose, og jeg leser jo du ikke vil ha det, og hvor syk du blir, hvor redd du er for det osv...

Så forskjellen på deg som er syk, og snåsamannen som har evner, er at du lider under det, og Snåsamannen jobber og er fornøyd med livet. For alt vi og jeg vet, så kan det jo hende disse menneskene som tror de har evner, Snåsamannen, Martha Louise m.fl. bare tror på en illusjon, slik publikum som ser på verdens beste tryllekunstnerier gjør, det de ser er for utrolig for at det kan være juks tror mange, og glemmer apparatet som er på plass for å feks få et tog til å " forsvinne".

Man kan jo tro på hva man vil, det bør være lov og greit, men går det over i sykdom, slik det gjør hos enkelte, og deg, og de ikke greier å takle livet, vel så er de syke. Det spiller ikke da noen rolle om du kaller det evner, det gjør deg jo like syk.

Ja, jeg blir syk av mine evner for jeg klarer ikke stenge av slik andre med evner klarer, synd det er slik. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Åja. Jeg ble så spent jeg nå. 

Madelenemie
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ja, jeg blir syk av mine evner for jeg klarer ikke stenge av slik andre med evner klarer, synd det er så lenge til jeg får snakke med legen. Men NHD hva tror du? Du tenker vel psykose? Men er jeg psykotisk nå? Eventuelt halvpsykotisk? Noe er vel tro? Jeg fungerer ikke godt, blir veldig sliten. 

Hei!

Da er det plassert.

Og jeg er sikker på at hvis Snåsamannen ble syk av evnene sine, så (ja om han ikke da heldbredet seg selv...jeg vet ikke hvordan de med evner ser på selv-healing?,) så ville han måttet oppsøke helsehjelp;)

Akkurat som deg, men da må man bruke sine evner til å skaffe seg medisinsk hjelp, sånn som du har gjort.

Klem til deg søte raring:rolleyes:

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Da er det plassert.

Og jeg er sikker på at hvis Snåsamannen ble syk av evnene sine, så (ja om han ikke da heldbredet seg selv...jeg vet ikke hvordan de med evner ser på selv-healing?,) så ville han måttet oppsøke helsehjelp;)

Akkurat som deg, men da må man bruke sine evner til å skaffe seg medisinsk hjelp, sånn som du har gjort.

Klem til deg søte raring:rolleyes:

Nå svarte jo NHD og han er jo lege han og, ble bare så spent. Takk for klemmen :) Og klem tilbake hvis du vil ha. 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Tror du noe på at noen kan ha slike evner? F.eks. disse såkalte klarsynte i programmet Åndenes Makt? Tror du at det i det hele tatt finnes en åndelig dimensjon? Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: 933d9...1f5

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du noe på at noen kan ha slike evner? F.eks. disse såkalte klarsynte i programmet Åndenes Makt? Tror du at det i det hele tatt finnes en åndelig dimensjon? Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: 933d9...1f5

Sånne evner finnes ikke.

Anonymkode: ac34a...2bd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...