AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 Har lovet de to døtrene mine å gå på kino med dem i kveld. Problemet er bare at jeg er overbevist om at vi kommer til å bli utsatt for noe veldig ubehagelig/trussel situasjon i verste fall drap.. Jeg er så REDD!! Har mest lyst til å avlyse hele greia, men de er jo barna mine og det betyr masse for dem å komme seg ut og se denne filmen. Jeg er urolig og engstelig nå.. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 5084d...333 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lovet de to døtrene mine å gå på kino med dem i kveld. Problemet er bare at jeg er overbevist om at vi kommer til å bli utsatt for noe veldig ubehagelig/trussel situasjon i verste fall drap.. Jeg er så REDD!! Har mest lyst til å avlyse hele greia, men de er jo barna mine og det betyr masse for dem å komme seg ut og se denne filmen. Jeg er urolig og engstelig nå.. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 5084d...333 Å jeg kjenner til slike krisetanker, det du må gjøre er å gå og se at det går bra. Da blir det lettere neste gang 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.