stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 Jeg svir i hjernen, hva er det som skjer? Og har den dopa følelsen, en ekkel måte å være dopa på. Har kun vært med på en kjøretur i dag, ellers har jeg ligget på sofaen. Gruer meg til i morgen for da må jeg dusje, alt er så tungt. Det beste er å sove, men får bare sove om natta.,Er så lei av at jeg klarer så lite, men ikke noe å gjøre med det. Hvis det bli sol i morgen skal jeg sitte ute litt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 18 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg svir i hjernen, hva er det som skjer? Og har den dopa følelsen, en ekkel måte å være dopa på. Har kun vært med på en kjøretur i dag, ellers har jeg ligget på sofaen. Gruer meg til i morgen for da må jeg dusje, alt er så tungt. Det beste er å sove, men får bare sove om natta.,Er så lei av at jeg klarer så lite, men ikke noe å gjøre med det. Hvis det bli sol i morgen skal jeg sitte ute litt. Syntes du skal ta dette opp med legen og KREVE bedre oppfølgning. Anonymkode: b4e03...f80 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Forfatter Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Syntes du skal ta dette opp med legen og KREVE bedre oppfølgning. Anonymkode: b4e03...f80 Ja det er nå en stund til jeg skal til han, sykepleieren velger jeg hvor ofte han skal komme. Men hva kan han gjøre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 Hvorfor kan du ikke rusle en kveldstur? Anonymkode: cb6c5...abb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Forfatter Skrevet 9. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke rusle en kveldstur? Anonymkode: cb6c5...abb Det klarer jeg ikke nå. Går heller og legger meg snart. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 29 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg svir i hjernen, hva er det som skjer? Og har den dopa følelsen, en ekkel måte å være dopa på. Har kun vært med på en kjøretur i dag, ellers har jeg ligget på sofaen. Gruer meg til i morgen for da må jeg dusje, alt er så tungt. Det beste er å sove, men får bare sove om natta.,Er så lei av at jeg klarer så lite, men ikke noe å gjøre med det. Hvis det bli sol i morgen skal jeg sitte ute litt. Man blir i grunnen sviske av å ligge på sofaen og alt blir tungt. Du har en kropp som liker å røre på seg/være i aktivitet for å fungere. Gjør du det motsatte fungerer ingenting til slutt. Du blir tom/energiløs, muskler svinner hen, blodtrykket på trynet som gjør deg ør og rar ved aktivitet, balansen er ute å kjøre og du blir sliten ved aktivitet. Du blir sliten/ør/rar ved aktivitet og ved å være sammen med andre (ytre stimuli) og det tolkes da til at aktiviteten/være med andre ikke er bra og sofaen prioriterer igjen. Og det hele blir en evig vond runddans. Du har "oppskriften". Du har ingrediensene. Det mangler bare at du begynner å "lage" og at du gjør det jevnlig Anonymkode: 8f332...24d 1 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Forfatter Skrevet 9. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir i grunnen sviske av å ligge på sofaen og alt blir tungt. Du har en kropp som liker å røre på seg/være i aktivitet for å fungere. Gjør du det motsatte fungerer ingenting til slutt. Du blir tom/energiløs, muskler svinner hen, blodtrykket på trynet som gjør deg ør og rar ved aktivitet, balansen er ute å kjøre og du blir sliten ved aktivitet. Du blir sliten/ør/rar ved aktivitet og ved å være sammen med andre (ytre stimuli) og det tolkes da til at aktiviteten/være med andre ikke er bra og sofaen prioriterer igjen. Og det hele blir en evig vond runddans. Du har "oppskriften". Du har ingrediensene. Det mangler bare at du begynner å "lage" og at du gjør det jevnlig Anonymkode: 8f332...24d Ja må ta meg sammen. Det er vondt i ryggen og bena når jeg går. Føler meg som en gammel dame. Å må ta meg sammen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Forfatter Skrevet 9. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir i grunnen sviske av å ligge på sofaen og alt blir tungt. Du har en kropp som liker å røre på seg/være i aktivitet for å fungere. Gjør du det motsatte fungerer ingenting til slutt. Du blir tom/energiløs, muskler svinner hen, blodtrykket på trynet som gjør deg ør og rar ved aktivitet, balansen er ute å kjøre og du blir sliten ved aktivitet. Du blir sliten/ør/rar ved aktivitet og ved å være sammen med andre (ytre stimuli) og det tolkes da til at aktiviteten/være med andre ikke er bra og sofaen prioriterer igjen. Og det hele blir en evig vond runddans. Du har "oppskriften". Du har ingrediensene. Det mangler bare at du begynner å "lage" og at du gjør det jevnlig Anonymkode: 8f332...24d Er ikke helt enig at det bare er å lage. Det kjennes jævlig tungt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 Ta bort bare da Jeg har selv en kronisk sykdom som i perioder betyr sengeliggende. Jeg vet hva det koster å starte og å starte på nytt og på nytt. Ja, det er j' tungt, men det er gjennomførbart om man tar det i sitt eget tempo. Og "premien" er en bedre fungerende og sterkere kropp, og ikke minst en gladere psyke. Anonymkode: 8f332...24d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Forfatter Skrevet 9. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta bort bare da Jeg har selv en kronisk sykdom som i perioder betyr sengeliggende. Jeg vet hva det koster å starte og å starte på nytt og på nytt. Ja, det er j' tungt, men det er gjennomførbart om man tar det i sitt eget tempo. Og "premien" er en bedre fungerende og sterkere kropp, og ikke minst en gladere psyke. Anonymkode: 8f332...24d Ok. Får prøve da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Får prøve da. Jeg håper du gjør i stedet for å prøve, for din egen del Anonymkode: 8f332...24d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2016 Forfatter Skrevet 9. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du gjør i stedet for å prøve, for din egen del Anonymkode: 8f332...24d Ok. Ja må gjøre det 😊 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 "Just" do it. But you just must. You must do it to do it. Anonymkode: cb6c5...abb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 Du må gjøre det for å gjøre det. For å gjøre en ting, så må man gjøre den tingen. Hvis man ikke gjør den tingen, så gjør man det ikke. Anonymkode: cb6c5...abb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 Skrevet 9. april 2016 Forsøk å tenke at de tingene du vil gjøre har en egenverdi. At det ikke er for å oppnå noe. Det er mitt tips. Anonymkode: cb6c5...abb 1 Siter
stjernestøv Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: "Just" do it. But you just must. You must do it to do it. Anonymkode: cb6c5...abb Ikke lett, men nå må jeg faen meg ta meg sammen. Må vel ha litt viljestyrke en plass. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 1 hour ago, stjernestøv said: Ikke lett, men nå må jeg faen meg ta meg sammen. Må vel ha litt viljestyrke en plass. Er det ikke deilig med frisk luft og litt mosjon da? Anonymkode: cb6c5...abb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke deilig med frisk luft og litt mosjon da? Anonymkode: cb6c5...abb Tok en runde nå, det gjorde vondt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 3 minutes ago, stjernestøv said: Tok en runde nå, det gjorde vondt. På sikt er nok det det minst vonde. Anonymkode: cb6c5...abb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På sikt er nok det det minst vonde. Anonymkode: cb6c5...abb Tror det er skjelettet mitt som sliter pga alt fettet. Tungt å bære på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.