dedalo Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 At de jeg kommuniserer med på mail, kunne se hvilke videoer jeg har kommentert på Google, hadde jeg ingen anelse om. Her om dagen fikk jeg vite det, og det var nesten et lite sjokk. Hvem tenker på hvilket inntrykk det gir av en hvilke videoer man har kommentert? Men jeg ser det nå, at summa summarum er inntrykket at jeg er susicidal. :-( Noe jeg ikke er! Jeg er depressiv, javel, men altså ikke suicidal. Så hvorfor er jeg så interessert i suicidal problematikk kan man spørre? I hvert fall. Nå er alle innleggene på Google slettet, og heretter skal jeg la være å kommentere noe som helst. For folk kan lese dette og tro sitt. Folk som man knapt kjenner. Beklemmende. . Visste dere dette? 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 17 minutter siden, Trine skrev: Hæ? Åssen kan de se det? Det lurer jeg og på. I et svar fra en jeg har mailet, skrev hun: jeg har sett igjennom videoanbefalingene dine og skjønner at du ikke har det så bra....etc... Det kan bare være de videoene jeg har kommentert på you tube. Fins ingen annen forklaring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 2 timer siden, dedalo skrev: At de jeg kommuniserer med på mail, kunne se hvilke videoer jeg har kommentert på Google, hadde jeg ingen anelse om. Her om dagen fikk jeg vite det, og det var nesten et lite sjokk. Hvem tenker på hvilket inntrykk det gir av en hvilke videoer man har kommentert? Men jeg ser det nå, at summa summarum er inntrykket at jeg er susicidal. :-( Noe jeg ikke er! Jeg er depressiv, javel, men altså ikke suicidal. Så hvorfor er jeg så interessert i suicidal problematikk kan man spørre? I hvert fall. Nå er alle innleggene på Google slettet, og heretter skal jeg la være å kommentere noe som helst. For folk kan lese dette og tro sitt. Folk som man knapt kjenner. Beklemmende. . Visste dere dette? Ja. Logger du på med gmailen er det synlig på youtube. Lag en fakenavn epost så slipper du det problemet Anonymkode: 902be...e80 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 skaden har allerede skjedd over flere år. slutter heller å kommentere. taushet er gull. 0 Siter
Trine Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 48 minutter siden, dedalo skrev: Det lurer jeg og på. I et svar fra en jeg har mailet, skrev hun: jeg har sett igjennom videoanbefalingene dine og skjønner at du ikke har det så bra....etc... Det kan bare være de videoene jeg har kommentert på you tube. Fins ingen annen forklaring. Skummelt!!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Logger du på med gmailen er det synlig på youtube. Hvordan da? Anonymkode: d4d5c...eb9 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 Jeg mailet fra en hotmail-adresse til en med gmail-adresse. Og likevel altså. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, dedalo skrev: Jeg mailet fra en hotmail-adresse til en med gmail-adresse. Og likevel altså. Du skrev kommentarer på youtubevideoene, youtube eies av google. Alt du skriver der om du skriver under ekte navn er synlig for alle. Anonymkode: 902be...e80 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Anonymkode: d4d5c...eb9 Det blir det samme som å kommentere i debattforum under ekte/fullt navn. Anonymkode: 902be...e80 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev kommentarer på youtubevideoene, youtube eies av google. Alt du skriver der om du skriver under ekte navn er synlig for alle. Anonymkode: 902be...e80 nei, skrev under pseudonym. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, dedalo skrev: nei, skrev under pseudonym. Ja men du brukte jo en epostadr for å logge inn ikke sant. Og så får du beskjed om " Endringer du gjør her, vises i alle Google-tjenester med innhold du skaper og deler, og til personer du samhandler med. Finn ut mer " Anonymkode: 902be...e80 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 Det beste er å holde seg unna Facebook og Google. Hvis du trenger noen apper på Androiden, lag en konto uten navn, og ikke bruk den til annet enn å laste ned apper. Dvs. ikke send mail med den emailadressen. Videre: aldri skriv noe på internett signert med ditt eget navn, eller med noe som kan knyttes til noe annet. Bruk gjerne Tor. Anonymkode: 542d6...e60 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 Enig. aldri mere Google og face er jeg heldigvis ikke på. takk for oppklaringa. skjønner ikke helt, men samma det. ikke alle hjerner er skapt for data. ikke min, tydeligvis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 Jeg bruker alltid youtube uten å være logget inn, men noen greier er satt på 18 år pluss for å få lov til å se så da har jeg logget inn for å ha mulighet til å se videoen, kan de jeg sender mail til se hva jeg har sett på? Jeg kommenterer aldri videoer Anonymkode: 7b9a1...717 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 I det hele tatt, internett har stort sett bare vært en forbannelse i livet. Hadde det ikke vært for at jeg trenger nettbanken, ville det ha vært en sann fornøyelse å kaste pc ut av vinduet. :-/ drømmedrømme...om et liv uten data. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 1 minute ago, dedalo said: I det hele tatt, internett har stort sett bare vært en forbannelse i livet. Hadde det ikke vært for at jeg trenger nettbanken, ville det ha vært en sann fornøyelse å kaste pc ut av vinduet. :-/ drømmedrømme...om et liv uten data. Kjenner til det med å føle seg avhengig av internett. Jeg tror jeg hadde hatt et mer sosialt liv uten internett. Men det er mange positive sider, og gleder, ved internett. Hvis noen hadde skrudd av internett hadde det kanskje blitt mer incentiv til å forsøke å være mer sosial. Anonymkode: 542d6...e60 0 Siter
dedalo Skrevet 10. april 2016 Forfatter Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner til det med å føle seg avhengig av internett. Jeg tror jeg hadde hatt et mer sosialt liv uten internett. Men det er mange positive sider, og gleder, ved internett. Hvis noen hadde skrudd av internett hadde det kanskje blitt mer incentiv til å forsøke å være mer sosial. Anonymkode: 542d6...e60 Fint at du har gleder også. Har ikke annet enn frustrasjoner jeg. Tror jeg skal gå til bake telegiro. Det er faktisk mulig!!! (å klare seg uten internett) hm...tør jeg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Skrevet 10. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner til det med å føle seg avhengig av internett. Jeg tror jeg hadde hatt et mer sosialt liv uten internett. Men det er mange positive sider, og gleder, ved internett. Hvis noen hadde skrudd av internett hadde det kanskje blitt mer incentiv til å forsøke å være mer sosial. Anonymkode: 542d6...e60 Var du mer sosial før internett? Anonymkode: d4d5c...eb9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.