Gå til innhold

Saver du vinteren når det ble mørkt tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saver du vinteren når det ble mørkt ved 16-17 tiden?

Ganske slitsomt med alt dette lyset når man har stuevindu mot vest.

Så sånn er det.

Men men.

Anonymkode: 4f563...165

På ingen måte, denne årstiden er best med lyst og fint ute.

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, Trine skrev:

Ja, savner at det blir mørkt, savner at det er så kaldt at ingen insekter er ute, savner snøen, også savner jeg stillheten som er om vinteren.

Bra det er noen som er enig.

Slitsomt med så mye lys.

Nei, jeg synes det er deilig med lyse morgener og ikke minst lyse kvelder :-)

Det eneste jeg irriterer meg over er en jodlende blåmeis som synger av hjertens fryd hver morgen i 6-tida like utenfor soverommet. Den kunne godt ha ventet til kvart på syv :-P

Den 4/11/2016 at 16.18, AnonymBruker skrev:

Så sånn er det.

Men men.

Hei!

Jeg syns det er vanskelig å savne noe, når årstidene inneholder fordeler og ulemper.

Jeg strever en del med det skarpe lyset som er nå om dagene, men med hjelpemidler fra Nav, om jeg er flink å bruke dem:-) ja så vet jeg at jeg ville valgt sol og varme, fremfor klær og kulde.

Jeg liker ha minst mulig klær på meg, jeg liker friheten jeg føler av å ha minst mulig tøy, stoff på meg, lite klær gir meg mer lyst og glede, til det meste.

Men vinteren har sine fordeler, mer kos, mer ro, og lettere å være lat, i vertfall er det sånn for meg. Jeg baker masse kanelsnurrer, lager kakao med krem om kveldene, eplekake neste dag for å bruke opp kremen, og sånn fortsetter det, som om solen må erstattes av annen varme og glede.

Jeg har ikke vansker i øynene pga av lyset om vinteren, jeg syns også vinteren har mer ro i seg, det liker jeg.

Men jeg liker enda mer å ikke ha klær på meg, gå barføtt i gresset, bade i sjøen eller i elver, men best av alt er å brule skjorts, miniskjørt og bare singlett eller ingenting:-)

Den 4/11/2016 at 16.18, AnonymBruker skrev:

Så sånn er det.

Men men.

Nei, jeg elsker lange lyse kvelder, og får et helt annet energinivå når det våres. Deilig, er det :).

Har lystette gardiner, så lyse kvelder er ikke noe problem med tanke på søvn. Kanskje noe å skaffe seg for deg og?

AnonymBruker
2 timer siden, Xtra skrev:

Nei, jeg elsker lange lyse kvelder, og får et helt annet energinivå når det våres. Deilig, er det :).

Har lystette gardiner, så lyse kvelder er ikke noe problem med tanke på søvn. Kanskje noe å skaffe seg for deg og?

Har tette rullegardiner på soverommet som kan dras ned så det blir mørkt og koselig inne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...