Gå til innhold

Hvorfor hjelper zyprexa midlertidig på humøret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enten schizotypal med OCD, eller så har jeg schizofreni. Jeg har veldig nytte av zyprexa. Den tar mye av angsten og grublingen også. Men andre AP, som jeg har prøvd (solian, zeldox) hadde jeg ikke så god nytte av, snarere krisestemning.

Det som derimot undrer meg er når jeg har tatt ett annet preparat så har det gått værre, for så å bli veldig bra ved oppstart av zyprexa igjen. Jeg får rett og slett noen veldig bra uker. Dette har skjedd alle tre gangene jeg har måttet gi opp medisinbytte. Hvorfor varer ikke denne gode perioden med så bra humør, lengre?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du blir lettet og glad pga. at det går bedre med schizotypal+ocd/schizofreni?

Anonymkode: 15694...4ef

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Inner self skrev:

Jeg har enten schizotypal med OCD, eller så har jeg schizofreni. Jeg har veldig nytte av zyprexa. Den tar mye av angsten og grublingen også. Men andre AP, som jeg har prøvd (solian, zeldox) hadde jeg ikke så god nytte av, snarere krisestemning.

Det som derimot undrer meg er når jeg har tatt ett annet preparat så har det gått værre, for så å bli veldig bra ved oppstart av zyprexa igjen. Jeg får rett og slett noen veldig bra uker. Dette har skjedd alle tre gangene jeg har måttet gi opp medisinbytte. Hvorfor varer ikke denne gode perioden med så bra humør, lengre?

Mulig det er midlertidig placebo?

Anonymkode: b6381...842

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...