Inner self Skrevet 12. april 2016 Skrevet 12. april 2016 Jeg har enten schizotypal med OCD, eller så har jeg schizofreni. Jeg har veldig nytte av zyprexa. Den tar mye av angsten og grublingen også. Men andre AP, som jeg har prøvd (solian, zeldox) hadde jeg ikke så god nytte av, snarere krisestemning. Det som derimot undrer meg er når jeg har tatt ett annet preparat så har det gått værre, for så å bli veldig bra ved oppstart av zyprexa igjen. Jeg får rett og slett noen veldig bra uker. Dette har skjedd alle tre gangene jeg har måttet gi opp medisinbytte. Hvorfor varer ikke denne gode perioden med så bra humør, lengre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 Skrevet 12. april 2016 Kanskje du blir lettet og glad pga. at det går bedre med schizotypal+ocd/schizofreni? Anonymkode: 15694...4ef 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 Skrevet 12. april 2016 1 time siden, Inner self skrev: Jeg har enten schizotypal med OCD, eller så har jeg schizofreni. Jeg har veldig nytte av zyprexa. Den tar mye av angsten og grublingen også. Men andre AP, som jeg har prøvd (solian, zeldox) hadde jeg ikke så god nytte av, snarere krisestemning. Det som derimot undrer meg er når jeg har tatt ett annet preparat så har det gått værre, for så å bli veldig bra ved oppstart av zyprexa igjen. Jeg får rett og slett noen veldig bra uker. Dette har skjedd alle tre gangene jeg har måttet gi opp medisinbytte. Hvorfor varer ikke denne gode perioden med så bra humør, lengre? Mulig det er midlertidig placebo? Anonymkode: b6381...842 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.