umakenverdt Skrevet 13. april 2016 Forfatter Skrevet 13. april 2016 13 minutter siden, Madelenemie skrev: ok, fint det da:-) Jeg visste ikke at jeg var empatisk engang:-) Jeg tenker empatisk er man når man kommer med en reell og fornuftig løsningsstrategi:-) Den har jeg gitt deg før, og jeg respketerer ditt valg, så jeg vil ikke tvinge mine ideer nedover deg:-) Klem Svaret ditt til meg var i alle fall empatisk Du kan være empatisk selv når du ikke kommer med en løsningsstrategi. Det å fortelle andre at du synes det er leit de føler at ting er vanskelige, er også å vise empati tenker jeg. Jeg tror en av grunnene til at jeg oppfatter det spesielt empatisk er at jeg virkelig tror du mener det du skriver, det er noe jeg har en del vanskeligheter med til vanlig. Jeg prøver å gjøre ting riktigere, selv om jeg egentlig bare vil gjemme meg for alt og alle... 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 Skrevet 13. april 2016 1 time siden, umakenverdt skrev: Nei, det har jeg ikke, ikke så direkte i alle fall. Sier jo at jeg gjør feil hele tiden, men ikke dette med at jeg er redd for at jeg jobber feil da Hva sier hun til det da? Ps. Jeg er sikker på at flere inkl UT mener det de skriver til deg, synd om du ikke tror på det. Anonymkode: cb8ff...cc8 0 Siter
umakenverdt Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva sier hun til det da? Ps. Jeg er sikker på at flere inkl UT mener det de skriver til deg, synd om du ikke tror på det. Anonymkode: cb8ff...cc8 Hun er vel ikke enig i at alt er feil. Hun er snill, og stiller mye spørsmål Jeg prøver å tro det folk forteller meg eller skriver til meg, men jeg synes det er vanskelig å forstå at alle kan mene det dere sier, når jeg er slik jeg er. Jeg er takknemlig for alt det fine og alle råd, og prøver så godt jeg kan å ta det inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.