stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Får man smerter i kroppen av ap? Jeg er stiv og sykepleieren mente det kunne være pga medisinen, men generelle smerter? Kjenner ei som sier hun har vondt i bena pga medisinene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Det er vel mulig å få de fleste typer bivirkninger. Om det er det som er tilfelle i ditt tilfelle vet ikke noen på dette forumet noe som helst om. Det er ganske begrenset hva som er mulig å vite noe om her, selv om mange tror de vet det meste - jeg antar det gir mening i hverdagen, man føler seg vel som klok og kunnskapsrik. Anonymkode: 8c047...85e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mulig å få de fleste typer bivirkninger. Om det er det som er tilfelle i ditt tilfelle vet ikke noen på dette forumet noe som helst om. Det er ganske begrenset hva som er mulig å vite noe om her, selv om mange tror de vet det meste - jeg antar det gir mening i hverdagen, man føler seg vel som klok og kunnskapsrik. Anonymkode: 8c047...85e Riktig! Det er vel et spørsmål ingen kan svare på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 11 minutes ago, stjernestøv said: Riktig! Det er vel et spørsmål ingen kan svare på. Kanskje du kan høre med legen? Anonymkode: 8c047...85e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan høre med legen? Anonymkode: 8c047...85e Ja kan jo det. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Får man smerter i kroppen av ap? Jeg er stiv og sykepleieren mente det kunne være pga medisinen, men generelle smerter? Kjenner ei som sier hun har vondt i bena pga medisinene. Jeg har ikke greie på AP og bivirkninger. Men husk at alle blir stive i kroppen av å være inaktive, uansett bruk av medisiner eller ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, Xtra skrev: Jeg har ikke greie på AP og bivirkninger. Men husk at alle blir stive i kroppen av å være inaktive, uansett bruk av medisiner eller ikke. Jeg er da litt aktiv for søren. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 (endret) 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg er da litt aktiv for søren. Veldig fint at du er mer aktiv enn før :-). Men for å holde kroppen vedlike og unngå stivhet tror jeg man må være i lav til moderat aktivitet minst par timer pr. dag. For oss som er i jobb skjer dette mer eller mindre automatisk, du må antakelig være mer bevisst på det. Men jeg er klar over at dette ikke var svar på spørsmålet ditt - håper du får svar. Endret 14. april 2016 av Xtra 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, Xtra skrev: Veldig fint at du er mer aktiv enn før :-). Men for å holde kroppen vedlike og unngå stivhet tror jeg man må være i lav til moderat aktivitet minst par timer pr. dag. For oss som er i jobb skjer dette mer eller mindre automatisk, du må antakelig være mer bevisst på det. Ok, jeg er vel for lite aktiv Faen ta meg, jeg er så lei av meg selv. 0 Siter
Annkarin Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Jeg stivnet av Fluanxol og i begynnelsen da jeg brukte ABilify, men det har gått over. Det var sånn at jeg lå på senga og "SLAPPET AV" , men kroppen stivnet og jeg måtte bruke viljestyrke for å greie "slappe av" i kroppen. helt sprøtt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 15 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg stivnet av Fluanxol og i begynnelsen da jeg brukte ABilify, men det har gått over. Det var sånn at jeg lå på senga og "SLAPPET AV" , men kroppen stivnet og jeg måtte bruke viljestyrke for å greie "slappe av" i kroppen. helt sprøtt. Jeg stivnet totalt av abilify, da var det verre enn det er nå...gikk som en stokk. Min bror begynte å grine for jeg var ikke meg selv, men den virket ikke så godt på meg. Er spent på latuda jeg nå. 0 Siter
Annkarin Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 jeg ble anbefalt å slutte med fluanxol av en filletante fordi jeg var så stiv og ikke meg selv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, Annkarin skrev: jeg ble anbefalt å slutte med fluanxol av en filletante fordi jeg var så stiv og ikke meg selv Ok, jeg blir ikke meg selv jeg på ap. Nå er jeg litt meg selv, merker jo det. I dag har jeg vært sur og irritert, har jo følelser da. Så er det de energiene. 0 Siter
Annkarin Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Jeg hadde ikke gang slitt med psykose da jeg fikk AP første gangene, burde bare fått riktig dose stemningstabiliserende istedet, men neida..eller de kunne gitt meg abilify til å begynne med! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 5 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg hadde ikke gang slitt med psykose da jeg fikk AP første gangene, burde bare fått riktig dose stemningstabiliserende istedet, men neida..eller de kunne gitt meg abilify til å begynne med! Det første ap jeg fikk var melleril, men det har de ikke lenger. Tror ap har gjort meg syk. 0 Siter
Trine Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Om det er en bivirkning så vil jeg tro du hadde merket det med dengang du begynte på medisinene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 17 timer siden, Trine skrev: Om det er en bivirkning så vil jeg tro du hadde merket det med dengang du begynte på medisinene. Ja det er nok sykepleieren som surrer her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.