stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Får man smerter i kroppen av ap? Jeg er stiv og sykepleieren mente det kunne være pga medisinen, men generelle smerter? Kjenner ei som sier hun har vondt i bena pga medisinene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Det er vel mulig å få de fleste typer bivirkninger. Om det er det som er tilfelle i ditt tilfelle vet ikke noen på dette forumet noe som helst om. Det er ganske begrenset hva som er mulig å vite noe om her, selv om mange tror de vet det meste - jeg antar det gir mening i hverdagen, man føler seg vel som klok og kunnskapsrik. Anonymkode: 8c047...85e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mulig å få de fleste typer bivirkninger. Om det er det som er tilfelle i ditt tilfelle vet ikke noen på dette forumet noe som helst om. Det er ganske begrenset hva som er mulig å vite noe om her, selv om mange tror de vet det meste - jeg antar det gir mening i hverdagen, man føler seg vel som klok og kunnskapsrik. Anonymkode: 8c047...85e Riktig! Det er vel et spørsmål ingen kan svare på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 11 minutes ago, stjernestøv said: Riktig! Det er vel et spørsmål ingen kan svare på. Kanskje du kan høre med legen? Anonymkode: 8c047...85e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan høre med legen? Anonymkode: 8c047...85e Ja kan jo det. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Får man smerter i kroppen av ap? Jeg er stiv og sykepleieren mente det kunne være pga medisinen, men generelle smerter? Kjenner ei som sier hun har vondt i bena pga medisinene. Jeg har ikke greie på AP og bivirkninger. Men husk at alle blir stive i kroppen av å være inaktive, uansett bruk av medisiner eller ikke. 0 Siter