Gå til innhold

Godt med kaffe.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Det er min mening som kommer frem her, ikke alle andres. Jeg bestemmer ikke hva du skal skrive, men jeg setter et stort spørsmålstegn ved metoden du bruker.

Jeg er forvirret i hodet mitt, ok? Jeg klarer ikke dette livet, det er bare kaos. 

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

21

• Wretch

8

• Lillemus

4

• Nicklusheletida

4

Mest aktive i denne tråden

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvorfor skal du alltid bestemme hva jeg kan og ikke kan skrive?

Og så tar du hele dol med, de kan vel snakke for seg selv?

Jeg er helt enig med Nicklaus. I det ene øyeblikket forteller du at du gafler i deg sjokolade og ler, i det neste skal du slutte å spise sjokolade og hater deg selv for deretter å be sønnen din gå ut og kjøpe mer sjokolade til deg. Du ber om råd og guderne skal vite at mange her inne har engasjert seg og kommet med en endeløs mengde gode råd til deg, men du tar ikke til deg ett eneste ett - du fortsetter bare i samme tralten.

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er helt enig med Nicklaus. I det ene øyeblikket forteller du at du gafler i deg sjokolade og ler, i det neste skal du slutte å spise sjokolade og hater deg selv for deretter å be sønnen din gå ut og kjøpe mer sjokolade til deg. Du ber om råd og guderne skal vite at mange her inne har engasjert seg og kommet med en endeløs mengde gode råd til deg, men du tar ikke til deg ett eneste ett - du fortsetter bare i samme tralten.

Forundrer meg ikke at du er enig din sure trønderkjerring! :( 

Klarer ikke dette livet mitt, så sånn er det! Det har vel noe med personligheten min å gjøre....forvirret. 

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Wretch skrev:

Det er flere rundt om i landet, tror jeg. Men du må ikke slutte med medisiner da, nei. :)

Er jo alltid når jeg tar medisiner jeg legger på meg :( Faen! Sønnen min så på bilder i går, "Da var du tynn" og "Da var du tynn" sa han. Er bare feit når jeg tar medisiner. 

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

På medisiner spiser jeg altfor mye, uten spiser jeg normalt. Når jeg er syk mister jeg matlysten. 

Du vil vel ikke bli syk. Det pleier ikke å gå så bra når du prøver å kutt ut medisiner? Men jeg syntes du skal snakke med behandler med tanke på å prøve andre medisiner som kanskje ikke har så store innvirkning på apetitten.

Anonymkode: 2384a...3c1

stjernestøv
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du vil vel ikke bli syk. Det pleier ikke å gå så bra når du prøver å kutt ut medisiner? Men jeg syntes du skal snakke med behandler med tanke på å prøve andre medisiner som kanskje ikke har så store innvirkning på apetitten.

Anonymkode: 2384a...3c1

Har klart meg i livet selv om jeg har vært syk. Skal snakke med lege om det, men det virker som evigheter til. 

Annonse

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Har klart meg i livet selv om jeg har vært syk. 

Klarer du deg fint når  du må gå med lommelykt rundt i huset midt på natten for å sjekke om familiemedlemmer lever  og er redd for å sitte i passasjersetet i bilen fordi du ser for deg å bli smadret av hver eneste bil dere møter?

stjernestøv
6 timer siden, slabbedask skrev:

Klarer du deg fint når  du må gå med lommelykt rundt i huset midt på natten for å sjekke om familiemedlemmer lever  og er redd for å sitte i passasjersetet i bilen fordi du ser for deg å bli smadret av hver eneste bil dere møter?

Nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...