Wretch Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Effekt og "styrke" (og bivirkninger) er individuelt, det dere snakker om er "gjennomsnittet". Og da kan det være lurt for en pasient som ikke er fornøyd å teste litt. 1 Siter
Annkarin Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 prøv alt! jeg har prøvd: zyprexa, zeldox, fluanxol, seroquel, cisordinol, risperdal, serdolect, MEN fant ikke noe som passet meg før jeg fikk abilify, selv da var det litt innkjørinsgproblemer som ga seg! det er verdt nå! nå har jeg ingen bivirkninger og god virkning! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 15 minutter siden, Annkarin skrev: prøv alt! jeg har prøvd: zyprexa, zeldox, fluanxol, seroquel, cisordinol, risperdal, serdolect, MEN fant ikke noe som passet meg før jeg fikk abilify, selv da var det litt innkjørinsgproblemer som ga seg! det er verdt nå! nå har jeg ingen bivirkninger og god virkning! Har prøvd mye jeg og, men ikke latuda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.