Blomsterfluen Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Hun insisterer på at jeg må begynne på abilify igjen, for hun mener jeg er til fare for meg selv når jeg ikke ønsker å være andre steder enn i leiligheten min. Hun truet med å ringe tilfastlegen min i dag om at jeg må begynne på abilify igjen. Jeg nekter å ta abilify, fordi den gjorde meg smellfeit. Har personalet på omsorgsboligen magkt til å tvangsinnlegge meg i psykiatrien, selvom jeg ikke er psykotisk eller lignende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 37 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Hun insisterer på at jeg må begynne på abilify igjen, for hun mener jeg er til fare for meg selv når jeg ikke ønsker å være andre steder enn i leiligheten min. Hun truet med å ringe tilfastlegen min i dag om at jeg må begynne på abilify igjen. Jeg nekter å ta abilify, fordi den gjorde meg smellfeit. Har personalet på omsorgsboligen magkt til å tvangsinnlegge meg i psykiatrien, selvom jeg ikke er psykotisk eller lignende? Nei, men blir det ikke kjedelig å bare oppholde seg i leiligheten? Anonymkode: 3d755...8b9 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men blir det ikke kjedelig å bare oppholde seg i leiligheten? Anonymkode: 3d755...8b9 Littegrann. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 17 timer siden, Blomsterfluen skrev: Hun insisterer på at jeg må begynne på abilify igjen, for hun mener jeg er til fare for meg selv når jeg ikke ønsker å være andre steder enn i leiligheten min. Hun truet med å ringe tilfastlegen min i dag om at jeg må begynne på abilify igjen. Jeg nekter å ta abilify, fordi den gjorde meg smellfeit. Har personalet på omsorgsboligen magkt til å tvangsinnlegge meg i psykiatrien, selvom jeg ikke er psykotisk eller lignende? De høres rare ut. Flytt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Du lar bare ikke din psykiske helse skrante fordi du er redd for å bli feit, altså. Skal kreftpasienter nekte å ta medisiner fordi de evt. legger på seg? Hvis du blir bedre av å ta den medisinen så gjør du det, fordi det er til det beste for deg. Anonymkode: edd19...bb3 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 22 timer siden, Blomsterfluen skrev: Hun insisterer på at jeg må begynne på abilify igjen, for hun mener jeg er til fare for meg selv når jeg ikke ønsker å være andre steder enn i leiligheten min. Hun truet med å ringe tilfastlegen min i dag om at jeg må begynne på abilify igjen. Jeg nekter å ta abilify, fordi den gjorde meg smellfeit. Har personalet på omsorgsboligen magkt til å tvangsinnlegge meg i psykiatrien, selvom jeg ikke er psykotisk eller lignende? Personalet på omsorgsboligen kan ikke bestemme at du skal legges inn i psykiatrisk avdeling. Men det er riktig av dem å kontakte din fastlege dersom de er bekymret for utviklingen i din psykiske helse. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.