stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Nå vet jeg hva det vil si å være pdykotisk. Drømte at jeg var innlagt,skulle skifte medisin. Det gikk ikke så bra,ble psykotisk av medisinen. Så folk overalt og glemte etterhvert,det var grusomt. Til og med ungene mine som var små var psykotiske,vi fikk alle sprøyter. Uff sånn vil jeg aldri bli. Det verste er at jeg var oppe for å ta samarin nå,men husker ikke at jeg tok og har hslsbrann enda. Får vel opp igjen,men det er så skummelt. Jeg har nok aldri vært psykotisk,men var det i drømmen. Var tre pleiere som passet på meg,når jeg spurte hvs dom feilte meg sa de jeg hadde hodepine. Jojo. Nei så skremmende. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 4 timer siden, Wretch skrev: A dream within a dream? Forvirrende. Vet hvordan det er nå å se folk som ikke er der,da var man jo psykotisk sa sykepleieren. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 Hugh Grant var en av folkene jkeg så som ikke var der, vinket til ha. Så sa pleieren "Hvem vinker du til"? "Hugh Grant sa jeg". Det satt to på hver side av han og, har aldri likt han spesielt godt. Kan man bli psykotisk av ap? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Hugh Grant var en av folkene jkeg så som ikke var der, vinket til ha. Så sa pleieren "Hvem vinker du til"? "Hugh Grant sa jeg". Det satt to på hver side av han og, har aldri likt han spesielt godt. Kan man bli psykotisk av ap? Nei. Anonymkode: ae496...37f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: ae496...37f Nei håper virkelig ikke det det er det verste jeg har opplevd. Gjorde ting jeg ikke husket jeg hadde gjort, fy a meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 Lurer på hvorfor nesten alltid ungene er små i drømmene mine? 0 Siter
Psykojenta Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Du er ikke psykotisk for det om du ser mennesker som ikke er der. Det gjør jeg hver dag, det er bare hallusinasjoner. Vet ikke om man kan bli psykotisk, men en kan få forverra psykotiske symptomer av noen av dem(hos meg er det kun Abilify som har vært sånn) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 8 minutter siden, Psykojenta skrev: Du er ikke psykotisk for det om du ser mennesker som ikke er der. Det gjør jeg hver dag, det er bare hallusinasjoner. Vet ikke om man kan bli psykotisk, men en kan få forverra psykotiske symptomer av noen av dem(hos meg er det kun Abilify som har vært sånn) Å ser du folk som ikke er der hver dag? Det har jeg gjort før, det var døde folk men jeg vinket ikke til dem. Å kan man bli verre av ap? Er så redd de sier jeg må legge meg inn for å skifte jeg nå, da er jeg jo sanndrømt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 Englene passer på meg heldigvis. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2016 Forfatter Skrevet 15. april 2016 9 timer siden, Wretch skrev: A dream within a dream? Ja alt er en illusjon 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.