Gå til innhold

remeron erfaringger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har brukt det før? hjalp den mot depresjon eventuelt angst?

Anonymkode: f578f...2b4

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har brukt det før? hjalp den mot depresjon eventuelt angst?

Anonymkode: f578f...2b4

Hjalp mest mot dårlig søvn og matlyst, litt mot depresjon, ingen effekt på angst.

Skrevet

Jeg syntes Remeron var utmerket for søvn, dessverre utmerket for matlyst og hadde en angstdempende effekt. Var ikke deprimert, så vet ikke hvordan den evt ville virket på meg mot det.

Men vær EKSTREMT obs på matinntak hvis du tar den. Du blir trolig sulten, spesielt etter "feil" mat som søtsaker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Remeron 45 mg ved behov for søvn. Den fungerer svært bra til det. Litt døsig dagen etter, men jeg kan planlegge neste dag siden jeg tar den ved behov.

Anonymkode: c36a2...d4d

Skrevet

Den hjalp meg med depresjon og søvnløshet, men jeg ble fryktelig sulten i begynnelsen. Etterhvert har det gitt seg og jeg har normal appetitt nå.

Skrevet

Jeg merket ingenting av den, men godt mulig jeg verken hadde depresjon eller angst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...