Gå til innhold

Syntes du Meksikansk posegryte er godt?

Syntes du Meksikansk posegryte er godt?  

10 stemmer

1. 1. Syntes du Meksikansk posegryte er godt?

• Ja, vel
      2
    • Nei, vel
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, sånn er det nok. Slik går det når man har vondt i vilja og ikke gidder jobbe med seg selv.

Men men.

Anonymkode: c69aa...58e

Ja, sånn kan det gå. De utstøtte har ikke engang rett til å være syke, noe som nærmest er status i det gode lag.

Anonymkode: b1ee2...aeb

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

+ god inntekt og alt på stell.

Jeg vet ikke helt hva du prøver å få fram, men ser at du også har en dialog med deg selv, siden medlemsnummeret er identisk i fire anonyme innlegg på rad.

AnonymBruker
17 minutter siden, Babette skrev:

Jeg vet ikke helt hva du prøver å få fram, men ser at du også har en dialog med deg selv, siden medlemsnummeret er identisk i fire anonyme innlegg på rad.

Alle anonyme har samme "user ID" hvis det er det du sikter til, men det er vel ikke samme "anonymkode" eller bruker i 4 innlegg på rad? Virker som det er to gamle kjenninger som lufter sin frustrasjon over hvordan livet ble og hvordan de opplever å bli sett på av resten av samfunnet, blandet med litt oppmerksomhetssøken/rebelskhet evt paranoide/autistiske trekk.

Anonymkode: ecc68...8b6

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle anonyme har samme "user ID" hvis det er det du sikter til, men det er vel ikke samme "anonymkode" eller bruker i 4 innlegg på rad? Virker som det er to gamle kjenninger som lufter sin frustrasjon over hvordan livet ble og hvordan de opplever å bli sett på av resten av samfunnet, blandet med litt oppmerksomhetssøken/rebelskhet evt paranoide/autistiske trekk.

Haha! De gamle damene ble nok alle avkledd og avslørt som samme troll av Babette her- alle de anonyme har nemlig samme antall "likes", så... BUSTED :D 

Endret av Kayia
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er nøyaktig samme kode i de fire innleggene på rad, nemlig denne: 47 521 794 .

AnonymBruker
1 minutt siden, Babette skrev:

Jo, det er nøyaktig samme kode i de fire innleggene på rad, nemlig denne: 47 521 794 .

Det er antall innlegg og antall likes, vel.

sånn er det nok.

bare noe jeg tenkte på.

men men.

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er antall innlegg og antall likes, vel.

sånn er det nok.

bare noe jeg tenkte på.

men men.

Ja, jeg skjønner det, men er det sannsynlig at dette er helt likt hvis det ikke er samme forfatter?

1 time siden, Kayia skrev:

Haha! De gamle damene ble nok alle avkledd og avslørt som samme troll av Babette her- alle de anonyme har nemlig samme antall "likes", så... BUSTED :D 

Jeg ser nå at jeg tok feil, 794 likes må være summen av alle likes som de anonyme får. For jeg sjekket i et innlegg som også er anonymt, men lett gjenkjennelig, og sannelig var det ikke 794 likes der også.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle anonyme har samme "bruker-id", vel.

Ja, som jeg skrev til Kayia trodde jeg antall likes ble registrert for hver bruker selv om de er anonyme utad, men jeg skjønner nå at 794 må være summen av likes for alle som skriver anonymt.

Så det var nok likevel ikke sånn at hun svarte seg selv.

AnonymBruker
1 hour ago, Kayia said:

Virker som du har et godt og rikt liv.

53 minutter siden, Babette skrev:

Jeg ser nå at jeg tok feil, 794 likes må være summen av alle likes som de anonyme får. For jeg sjekket i et innlegg som også er anonymt, men lett gjenkjennelig, og sannelig var det ikke 794 likes der også.

Så det samme ☺️ Tenker nok likevel ikke at det var fire gamle damer som meningsutvekslet jeg da...😉

Annonse

AnonymBruker
On 4/16/2016 at 9:50 AM, morsan said:

Jeg brukte å like både meksikansk og italiensk gryte fra Toro, men husker ikke når jeg spiste noen av dem sist. Må være godt over tjue år siden. 

Som barn husker jeg at jeg også likte spaghetti ala Capri, men gjensmak på denne delikatessen for noen år siden viste meg at den tiden da jeg liker dette er forbi. ;) ville det samme gjelde Toro-grytene? Neppe i like stor grad, da de tross alt lages med ferskt kjøtt. Men man endrer jo preferanser med årene. 

Du har nok et fullverdig liv.

3 timer siden, Babette skrev:

Ja, jeg skjønner det, men er det sannsynlig at dette er helt likt hvis det ikke er samme forfatter?

Det som sier om det er samme forfatter er Anonymkoden som står helt nederst i hvert innlegg. Antall innlegg hører rett og slett til fellesnicket Anonym Bruker.

30 minutter siden, Lillemus skrev:

Det som sier om det er samme forfatter er Anonymkoden som står helt nederst i hvert innlegg. Antall innlegg hører rett og slett til fellesnicket Anonym Bruker.

Ja, både antall innlegg og antall likes hører til fellesnicket, jeg oppdaget det etter en liten kontrollsjekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...