Gå til innhold

Ubestemmelig/NHD.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Fionys skrev:

Det tar på å slite med vekta ansett hva det er.

Jeg for min del sliter med å holde vekta å gå opp i vekt. Brukte 2 år på å gå opp 16 kg, det krevde hard selvdisiplin og jeg følte at jeg ikke gjorde noe annet enn å spise, klarte å komme opp i 60 kg. Dessverre så ble jeg ganske dårlig så på 4 måneder så forsvant 11 kg og jeg går fremdeles ned i vekt. Har høy forbrenning og er ganske aktiv i tillegg.

Folk flest synes jeg har et luksusproblem, men det synes ikke jeg. 

Det er ikke lett, men gi ikke opp selv om du mislykkes gang etter gang. Gjør små forandring for da har du størst sjanse for å lykkes. Om du ikke går ned noe de første månedene så gjør det ikke noe. Vær mer opptatt av få til sunne matvaner enn vekta.

Kanskje du kan få til noen øvelser hjemme hvis det er lettere enn å gå på tur. Du må finne noe som kan passe deg. Kanskje du kjenner noen som har en hund du kan lufte av og til hvis du liker hunder da.

Sønnen min sliter også med å legge på seg, så vet hva det er. Ikke lett å være for tynn heller sikkert. Begynte jo å danse her men så ble jeg så deprimert, klarte bare å ligge. Får prøve påan igjen kanskje. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Begynte jo å danse her men så ble jeg så deprimert, klarte bare å ligge. Får prøve påan igjen kanskje.

Dans er en kjempefin form for bevegelse, det kan hjelpe mot stivhet og andre kroppslige plager også.

Det er mange treningsvideoer på nettet, med øvelser man kan gjøre hjemme. 

stjernestøv
Skrevet
4 timer siden, laban skrev:

Dans er en kjempefin form for bevegelse, det kan hjelpe mot stivhet og andre kroppslige plager også.

Det er mange treningsvideoer på nettet, med øvelser man kan gjøre hjemme. 

Jeg danser litt og tøyer og bøyer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...