AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 Heisann . Håper Nils Håvard Dahl kan skrive til meg her. Jeg sliter voldsomt med anger fra fortida ,og gjort mye dumme ting. Uansett hvor mye jeg prøver så klarer jeg ikke unngå disse konstante katastrofetankene.Når jeg klarer komme over en ting er det noe annet. Har en sønn på 5 år som er heile livet mitt,men dagane mine blir totalt øydelagt av mine konstante angsttanker om alle mulige ting. Dukker opp hele tiden nye ting. Har holdt på slik i 3-4 år. Har prøvd buspiron og cipralex uten hjelp. Vet du om noe annet jeg kan spørre legen min om så får roa sinnet mitt? Så jeg slippar denne konstante frykten med påtrengende tankene? Vil berre nyte livet mitt med min sønn. Hørt at antipsykotika kan hjelpe.Veit du om noen bra som jeg kan spørre legen om ? Jeg trener 7 ganger i uken,og vil helst ikke ligge på meg vekt.Om du veit om noen antipsykotika som ikke gir vektaukning so lenge eg er flink å trene å spise bra. Vil helst ikje ta tabletter,men eg orkar ikje dette lenger,og har innsett eg trenger hjelp. For dette er ikje noko liv. Håper å høyre fra deg. MVH Anonymkode: bb1ee...777 0 Siter
Annkarin Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 (endret) Jeg går ned i vekt, bruker Abilify Endret 16. april 2016 av Annkarin 0 Siter
Levrone 55 Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 13 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg går ned i vekt, bruker Abilify Ja har lest om Abilify. Fungerer den bra for deg ? Får man dette lett av legen ? Går det utover sexlyst ? For det gjorde det med Cipralex 0 Siter
Annkarin Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 8 minutter siden, Levrone 55 skrev: Ja har lest om Abilify. Fungerer den bra for deg ? Får man dette lett av legen ? Går det utover sexlyst ? For det gjorde det med Cipralex Abilify er eneste AP jeg tåler. Fungerer kjempebra. Fikk det på DPS. Ikke merket noe på sexlyst 0 Siter
Levrone 55 Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 Ok da får eg høre med legen . DPS,med det mener du depresjon ? Takk for hjelpen. Får håpe det fungerer for meg også :-) 0 Siter
Levrone 55 Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 2 minutter siden, Annkarin skrev: DPS: distriktspsykiatrisksenter Oki ,men får høre om eg kan få det av legen :-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.