Blomsterfluen Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 Kan jeg ha fått "gjester"? Et av kjørlene i skapet rørte på seg av seg selv også samme dag. Kan det ha vært en guardian angel som passet på meg, siden jeg samtidig hadde relativt høy feber den dagen, sån at ikke jeg skulle stryke med? Dette skjedde i forrige uke. Jeg har en misstanke om at jeg holdt på å gå over til den andre siden forrige fredag, fordi jeg såg kvitt og ble svakere og svakere og holdt på å forsvinne. Jeg hørte tilogmed piping som ikke var der når jeg målte tempen min, så jeg trodde at tempraturmåleren peip, men det gjorde den ikke, for da jeg tok den ut sa den at den ikke var ferdig målt på displayet. Jeg har sovet i omtrendt 18 timer de siste to døgnene, av utmattelse fra feberen jeg hadde i forrige uke. I tillegg er puppene mine svært ømme når jeg ligger på magen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 Skrevet 16. april 2016 6 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Kan jeg ha fått "gjester"? Et av kjørlene i skapet rørte på seg av seg selv også samme dag. Kan det ha vært en guardian angel som passet på meg, siden jeg samtidig hadde relativt høy feber den dagen, sån at ikke jeg skulle stryke med? Nei, det er nok bare feberfantasier. Anonymkode: 5f22d...a7a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.