Gå til innhold

Pynte konfirmasjonsbord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal pynte konfirmasjonsbord til min sønn. Jeg føler at jeg har kjørt meg fast i ett spor. Har kjøpt hvit duk, sølv/hvite servietter, steiner i sølv og tenkte på kubbelys i sølv.  Men tenker no at kanskje det blir for mye sølv. Bør jeg ha ett innslag med en annen farge?  #stresser og får snart panikk ; -)

Anonymkode: 00e2a...7fd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411174-pynte-konfirmasjonsbord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal pynte konfirmasjonsbord til min sønn. Jeg føler at jeg har kjørt meg fast i ett spor. Har kjøpt hvit duk, sølv/hvite servietter, steiner i sølv og tenkte på kubbelys i sølv.  Men tenker no at kanskje det blir for mye sølv. Bør jeg ha ett innslag med en annen farge?  #stresser og får snart panikk ; -)

Spør din sønn om han har noe ønske, og har han ikke det går du for blomster i en farge du selv liker. Vi gikk for lave, enkle blomsterdekorasjoner i blått og grønt i jr's konfirmasjon, akkurat passe lite stasjet etter hans smak :) 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det hadde vært finere vist kubbelysene var blå eller grønn? 

Jeg kommer aldri til å klare å bestemme meg :-)

:) Hva med å google litt? Jeg pyntet akkurat et bord noe ala dette og fikk masse fin respons på det: 4951210_1850768.jpg

Kanskje jr vil synes at det er for "dallete", feminint eller jålete? Igjen: spør han du - kanskje mener han mer om dere ser bilder sammen? Om du skriver festbord + gutt, konfirmasjon + gutt eller lignende får du masse ulike forslag :) Om du skriver festbord + blå kubbelys får du sett hvordan dette vil se ut også :)

Endret av Kayia

Da sønnen min ble konfirmert for to år siden, hadde vi fargene blått og brunt, og det var veldig stilig. Hadde blå løper på midten av bordet, brune runde elvesteiner i små klynger rundt om, servietter fra Upstairs i brunt og beige,små glassflasker fra Upstiars med ei hvit rose i hver, og bordkort i blått og brunt. Det var konfirmnten selv som googlet og fant ideer, så jeg bare hange med rundt i butikkene og kjøpte inn det han trengte :-)

Nå er det søstera tur, og hun har ikke kommet i gang ennå med planleggingen av pyntingen. IIIIIK - og det er bare en måned til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...