stjernestøv Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 Må jeg virkelig bli dårlig hver gang jeg har vært på dagsenteret, burde ikke medisinene stenge igjen? Det har de gjort før, jeg må jo ut. Men jeg blir tømt for energi, og suger til meg andres energi som en svamp. Fikk migrene og i dag, er kvalm og har så vondt i hodet og kroppen. Det er vel ikke normalt å skulle bli sånn? Frister jo ikke å gå ut når jeg blir sånn. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 Det er et dosespørsmål :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. april 2016 Forfatter Skrevet 18. april 2016 4 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er et dosespørsmål :-) Ok. Jeg hadde jo så høyt serum på høyere dose. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. april 2016 Forfatter Skrevet 18. april 2016 Å jeg har følt meg så dopa og så redd for å dø. Er det vanlig at hele kroppen sover? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.