AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 Etter et svar fra banken idag som jeg synes var respektløst og uverdig, fikk jeg meg en kraftig nedtur. Jeg forsøkte å avlede meg selv, for det var viktig for meg å være "tilstede" siden jeg var med ungdommen min på tur. Men jeg klarte det ikke. Jeg kjempet mot gråten hele tiden, og gjør det fortsatt. Jeg er veldig sliten og har vondt både fysisk og psykisk, påkjenningen har vært kraftig, og jeg er fortsatt urolig fordi det handler om økonomi som jeg kjemper hardt for. Hva gjør dere andre for å avlede dere selv i en slik situasjon når dere er langt hjemmefra og borte hele dagen? Anonymkode: 08273...7c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 Jeg får be legen om benzo. Er vel det eneste som hjelper i slike tilfeller. Anonymkode: 08273...7c7 0 Siter
frosken Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får be legen om benzo. Er vel det eneste som hjelper i slike tilfeller. Anonymkode: 08273...7c7 Benzo mot økonomiske bekymringer? Jeg tror økonomisk rådgivning hos NAV er et vesentlig bedre alternativ. 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter et svar fra banken idag som jeg synes var respektløst og uverdig, fikk jeg meg en kraftig nedtur. Jeg forsøkte å avlede meg selv, for det var viktig for meg å være "tilstede" siden jeg var med ungdommen min på tur. Men jeg klarte det ikke. Jeg kjempet mot gråten hele tiden, og gjør det fortsatt. Jeg er veldig sliten og har vondt både fysisk og psykisk, påkjenningen har vært kraftig, og jeg er fortsatt urolig fordi det handler om økonomi som jeg kjemper hardt for. Hva gjør dere andre for å avlede dere selv i en slik situasjon når dere er langt hjemmefra og borte hele dagen? Anonymkode: 08273...7c7 Utover det å distrahere seg selv ved å finne på noe med familie/venner, ta noen turer ut, lese en bok, vaske gulv, bake brød, -små og kanskje ubetydelige aktiviteter som blir gull verdt i krevende stunder, så kommer man ikke utenom at livet kan være ganske så brutalt, men at vi både tåler og klarer å romme det. I blant kan den beste avledning være å face dritten og jobbe med løsninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.