tilstede Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 Jeg skal starte med brintellix i morgen, og lurer på om noen har erfaringer å dele. Har før brukt cipralex uten særlig virkning på depresjonen, men dog på pmsen min. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 18 timer siden, tilstede skrev: Jeg skal starte med brintellix i morgen, og lurer på om noen har erfaringer å dele. Har før brukt cipralex uten særlig virkning på depresjonen, men dog på pmsen min. Jeg brukte Brintellix en liten stund, men den var ikke for meg. Veldig grei å starte opp med - lite bivirkninger - og samme med seponering. Fikk minimalt av de grusomme seponeringssymptomene som man kan få av andre SSRI. Det som var litt trøblete syns jeg, var at mange apotek ikke fører den enda så jeg måtte bestille den hver gang. Håper du har effekt av den, lykke til. Anonymkode: 188ac...51d 0 Siter
tilstede Skrevet 19. april 2016 Forfatter Skrevet 19. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte Brintellix en liten stund, men den var ikke for meg. Veldig grei å starte opp med - lite bivirkninger - og samme med seponering. Fikk minimalt av de grusomme seponeringssymptomene som man kan få av andre SSRI. Det som var litt trøblete syns jeg, var at mange apotek ikke fører den enda så jeg måtte bestille den hver gang. Håper du har effekt av den, lykke til. Anonymkode: 188ac...51d Tusen takk for at du delte dine erfaringer med meg. Håper du fant noe annet som virket for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.