Gå til innhold

Oppstart med brintellix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal  starte med brintellix i morgen, og lurer på om noen har erfaringer å dele. Har før brukt cipralex uten særlig virkning på depresjonen, men dog på pmsen min.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, tilstede skrev:

Jeg skal  starte med brintellix i morgen, og lurer på om noen har erfaringer å dele. Har før brukt cipralex uten særlig virkning på depresjonen, men dog på pmsen min.

Jeg brukte Brintellix en liten stund, men den var ikke for meg. Veldig grei å starte opp med - lite bivirkninger - og samme med seponering. Fikk minimalt av de grusomme seponeringssymptomene som man kan få av andre SSRI. Det som var litt trøblete syns jeg, var at mange apotek ikke fører den enda så jeg måtte bestille den hver gang. Håper du har effekt av den, lykke til.

Anonymkode: 188ac...51d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte Brintellix en liten stund, men den var ikke for meg. Veldig grei å starte opp med - lite bivirkninger - og samme med seponering. Fikk minimalt av de grusomme seponeringssymptomene som man kan få av andre SSRI. Det som var litt trøblete syns jeg, var at mange apotek ikke fører den enda så jeg måtte bestille den hver gang. Håper du har effekt av den, lykke til.

Anonymkode: 188ac...51d

Tusen takk for at du delte dine erfaringer med meg. Håper du fant noe annet som virket for deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...