AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 Jeg er mye utadvent for tiden. Ihvertfall i forhold til det jeg er normalt. Jeg blir giret og føler meg på topp av å være utadvent, men faller rett i kjelleren. Da kommer tankene på hva jeg har sagt. Tanker om hva andre mener om meg. Jeg kan også være på topp og bunn samtidig. Jeg er utadvent og har det kjekt, samtidig som jeg ønsker å dø. Det forvirrer meg og jeg forstår ingenting. Det er slitsomt når det varierer slik hele dagen. Jeg har BP2, og vet at medisinene ikke alltid tar alt. Men hvorfor skifter det så mye hele tiden, uten at det er noen spesiell grunn til det? Er det andre som har det slik? Anonymkode: 0d661...30b 0 Siter
Annkarin Skrevet 18. april 2016 Skrevet 18. april 2016 Man kan være opp og nede ja samtidig. jeg ble helt gal av et p pille merke, vill ukontrollert latter høyt på bussen.. Og i det øyeblikkk jeg trakk pusten, lammende depresjon og selvmordstanker og så latter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mye utadvent for tiden. Ihvertfall i forhold til det jeg er normalt. Jeg blir giret og føler meg på topp av å være utadvent, men faller rett i kjelleren. Da kommer tankene på hva jeg har sagt. Tanker om hva andre mener om meg. Jeg kan også være på topp og bunn samtidig. Jeg er utadvent og har det kjekt, samtidig som jeg ønsker å dø. Det forvirrer meg og jeg forstår ingenting. Det er slitsomt når det varierer slik hele dagen. Jeg har BP2, og vet at medisinene ikke alltid tar alt. Men hvorfor skifter det så mye hele tiden, uten at det er noen spesiell grunn til det? Er det andre som har det slik? Anonymkode: 0d661...30b Ja, jeg har det slik. Jeg har også bp2. Utroooolig slitsomt å ha det sånn! Og de medisiner jeg har tatt til nå, har ikke fått meg stabil. Blir det ikke en ordnings på dette her snart, så.... Ja, for jeg orker ikke å ha det sånn resten av mitt liv. Anonymkode: 12159...33c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Det er ikke så uvanlig da etter som jeg forstår. Det er vel en del av livet. Men det er vanskelig og veldig slitsomt. Anonymkode: 0d661...30b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har det slik. Jeg har også bp2. Utroooolig slitsomt å ha det sånn! Og de medisiner jeg har tatt til nå, har ikke fått meg stabil. Blir det ikke en ordnings på dette her snart, så.... Ja, for jeg orker ikke å ha det sånn resten av mitt liv. Anonymkode: 12159...33c Jeg har hatt det slik i perioder nesten hele livet. Jeg orker det ikke mer. Anonymkode: 0d661...30b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det slik i perioder nesten hele livet. Jeg orker det ikke mer. Anonymkode: 0d661...30b Jeg forstår deg godt. Man kommer til et punkt der man ikke orker mer, man blir jo så utrolig sliten av å ha det sånn i årevis. Er du optimalt medisinert? Har du vært til skikkelig medisinvurdering? Kansje psykia AS kan svare deg. Jeg håper det. Evt kan du sende han en pm for å gi utfyllende opplysninger? Kvakkestad/psykia AS er fagperson og ekspert på bipolare. Anonymkode: eb000...c1b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.