AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Er det normalt å høre stemmer som snakker om deg i tredjeperson? Snakket med venninna mi, som også hører stemmer, og fortalte at jeg hører en 'enkel' en, og to som diskuterer meg - og da trodde hun ikke på meg fordi 'det er ikke sånn det er'? Anonymkode: 2c13e...fe1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt å høre stemmer som snakker om deg i tredjeperson? Snakket med venninna mi, som også hører stemmer, og fortalte at jeg hører en 'enkel' en, og to som diskuterer meg - og da trodde hun ikke på meg fordi 'det er ikke sånn det er'? Anonymkode: 2c13e...fe1 Aner ikke, jeg har aldri gjort det. Anonymkode: 1431c...c93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Det er ikke normalt å høre stemmer slik du beskriver, nei. Anonymkode: 5a6c9...12a 0 Siter
Psykojenta Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Det er mye rart som kan skje når en hører stemmer...også dette. Jeg opplever det innimellom. Hallusinasjoner kan komme I mange former 0 Siter
Annkarin Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Det er nok forskjellig for alle. Jeg hadde tankene/stemmene til folk jeg kjenner, som ikke var der. Og jeg gjorde som de sa. Trodde det var virkelig. Har hørt mange forklare det slik du forklarer også !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.