Annepålandet Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Hei, jeg har gått i terapi på dps i litt over et år. Skal fortsette med det inntil videre. Dps som jeg går på huser to bydeler. Nå har jeg fått bytte studentbolig, samme gate, men et annet husnummer. Jeg har forsøkt å finne ut hvilken bydel den nye hybelen tilhører, om jeg da må bytte avdeling (vil ikke det). Det er rett over veien. Når jeg søker på adressen får jeg treff i begge bydelene. Hvis det skulle vise seg at jeg da tilhører en annen bydel, får jeg fortsette hos psykologen da? Siden jeg har rett på helsehjelp? Dette er kjempeklønete, men jeg bekymrer meg veldig for dette. Har hatt en vikar en stund som var veldig grei, og hun jeg skal tilbake til er også veldig grei. Blir stresset av å tenke på å skulle begynne hos en ny, hvis jeg må det (vet at jeg ikke må noen ting, og kan velge å la være), jeg bare synes det er så godt å ha noe stabilt å forholde seg til. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Jeg tar det for gitt at du får fortsette på samme DPS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.