Blomsterfluen Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Jeg har ikke trent og jeg har spist normalt og avogtil usundt untatt i januar for da hadde jeg lite appetitt. Er det normalt å gå ned så mange kilo uten å trene? Jeg sluttet forresten på mine 20 mg abilify i januar. 0 Siter
Annkarin Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 Har gått ned 13 kg på abilify.. Siden slutten av september... Høres ut som jeg burde slutte!! 0 Siter
XbellaX Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 45 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg har ikke trent og jeg har spist normalt og avogtil usundt untatt i januar for da hadde jeg lite appetitt. Er det normalt å gå ned så mange kilo uten å trene? Jeg sluttet forresten på mine 20 mg abilify i januar. Det er i hvertfall fullt mulig og avhenger av hva du putter i deg. Flink har du nå vært uansett, hold fast på kostholdet ditt, det har åpenbart gitt resultater å kutte ut snacks og raske karbohydrater. 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 19. april 2016 Forfatter Skrevet 19. april 2016 27 minutter siden, XbellaX skrev: Det er i hvertfall fullt mulig og avhenger av hva du putter i deg. Flink har du nå vært uansett, hold fast på kostholdet ditt, det har åpenbart gitt resultater å kutte ut snacks og raske karbohydrater. Takk. I januar veide jeg 101 kg og nå veiger jeg rett under 92 kg. Jeg er 179 cm høy. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.