Gå til innhold

26 uker uten røyk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, Xtra skrev:

Det er utrolig bra, Stjernestøv. Det viser at du kan hvis du vil! :)

Takk :) Har lyst å begynne å dampe en til nå, ei har alt begynt men hun kombinerer damp og røyk nå. Vekta sliter alle med, var godt å treffe noen i samme situasjon i dag. Var på besøk, vi spiste kake og boller :( 

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Har lyst å begynne å dampe en til nå, ei har alt begynt men hun kombinerer damp og røyk nå. Vekta sliter alle med, var godt å treffe noen i samme situasjon i dag. Var på besøk, vi spiste kake og boller :( 

Husk at hvis du tar EN røyk nå, vil du snart ta en til, og vips er alle anstrengelsene dine med å slutte forgjeves. Nå klarer du deg uten røyk - om du tar en røyk nå vil det bli vanskelig å la være å ta en til. Så hold deg unna, du! :). Vekten får du evt. fikse på andre måter. Husk at røyking er langt mer skadelig for kroppen enn overvekt.

Endret av Xtra
stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Husk at hvis du tar EN røyk nå, vil du snart ta en til, og vips er alle anstrengelsene dine med å slutte forgjeves. Nå klarer du deg uten røyk - om du tar en røyk nå vil det bli vanskelig å la være å ta en til. Så hold deg unna, du! :). Vekten får du evt. fikse på andre måter. Husk er røyking langt mer skadelig for kroppen enn overvekt.

Ja tar jeg en så er det gjort, da er jeg på kjøret igjen. Men nyter det når andre røyker. Ja må fikse vekten og etterhvert. Det var litt lett energi i dag, vi lo av våre sykdommer. Alt det dumme vi har sagt og gjort når vi har vært syke, godt man har selv ironi. Jaja sliten uansett jeg, men det var verdt det i dag. 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Men du og du så godt det lukter når noen andre røyker, står der med dampen min uten nikotin jeg. 

I blant har jeg slike morgenstunder at jeg kunne drept for en sigarett, den første på morgenen var alltid best. Men nei, vi får holde ut :-) Du har vært kjempeflink, fortsett slik!

Annonse

stjernestøv
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

I blant har jeg slike morgenstunder at jeg kunne drept for en sigarett, den første på morgenen var alltid best. Men nei, vi får holde ut :-) Du har vært kjempeflink, fortsett slik!

Takk likeså :) Ja den om morningen var best, røyk og kaffe :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...