Nicklusheletida Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Synd du hadde en dritt dag,godt du ble bedre. Jeg har lagt meg nå med migrene og hele pakka. Spørs om det blir noe søvn. Men god natt 😊 Det er bare få dager i måneden, så bør ikke klage jeg. God natt og sov godt 1 Siter
Fionys Skrevet 19. april 2016 Skrevet 19. april 2016 http://www.godt.no/#!/artikkel/23231993/salat-i-norgesglass-seks-smarte-salater-du-kan-ta-med-paa-jobb 1 Siter
cilie Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 9 timer siden, stjernestøv skrev: Kan jo prøve det. Ja. For meg som har hatt fettfobi i "alle år", så er det uvant og rart, men jeg tror absolutt vi trenger fett i kosten - DVs av det sunne slaget da. 1 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 1 time siden, cilie skrev: Ja. For meg som har hatt fettfobi i "alle år", så er det uvant og rart, men jeg tror absolutt vi trenger fett i kosten - DVs av det sunne slaget da. Det gjør vi. I en salat kan vi godt gjøre som du sier - slenge i litt fetaost eller bruke en oljedressing (litt) om man heller vil det. Om man spiser frukt eller grønnsaker så sleng gjerne på noen valnøtter eller andre nøtter/mandler i tillegg - det er stoffer i frukt og grønt vi trenger fett til å få tak i. 0 Siter
cilie Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 26 minutter siden, Lillemus skrev: Det gjør vi. I en salat kan vi godt gjøre som du sier - slenge i litt fetaost eller bruke en oljedressing (litt) om man heller vil det. Om man spiser frukt eller grønnsaker så sleng gjerne på noen valnøtter eller andre nøtter/mandler i tillegg - det er stoffer i frukt og grønt vi trenger fett til å få tak i. Så gjør det i tillegg den sunne maten mye bedre, synes jeg! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.