Gå til innhold

Selvskryt - er det ok nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet om arbeidsplassen min før her inne. Det har vært tøft for alle fordi sjefen har vært psykisk ustabil. Vi hadde et møte med andre ledere og fra høyere hold hvor det ble rensket opp i mye. Etter det og at vi fikk en vikar for sjefen får alle ansatte puste igjen. Men det var fortsatt ingen som hadde informert sjefen, og det syntes jeg vi skulle gjøre. Så jeg tok saken i egne hender og sa fra til sjefen om de negative tingene som har vært de siste par årene. Og vet dere hva? Hn ble så glad for at jeg sa det! For da ville hn rette på det. Hn visste nesten ingenting om det og vi hadde alle gått bak ryggen hns fordi vi var redde for å si det til hn av hensyn til at hn ikke var frisk.

Det har vært godt å være på jobb den siste tiden. Luften og stemningen er mye bedre og kolleger har blitt motiverte til å stå på. Det har skjedd store endringer på kort tid, og jeg merker også bedring i min egen helse - jeg har vært delvis sykmeldt lenge pga jobben. Jeg begynner å øyne håp. 

Jeg følte bare behov for å dele dette med noen, og jrg åper at jeg har lov til å skryte av meg selv idag for at jeg trosset og overvant angsten. For den angsten var stor. Jeg sa ting som lenge har ligget tett inntil brystet men ikke våget å si. 

Anonymkode: 42203...223

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du "spesialfont"? :ph34r:

Anonymkode: 82577...19c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du "spesialfont"? :ph34r:

?

Nicklusheletida
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet om arbeidsplassen min før her inne. Det har vært tøft for alle fordi sjefen har vært psykisk ustabil. Vi hadde et møte med andre ledere og fra høyere hold hvor det ble rensket opp i mye. Etter det og at vi fikk en vikar for sjefen får alle ansatte puste igjen. Men det var fortsatt ingen som hadde informert sjefen, og det syntes jeg vi skulle gjøre. Så jeg tok saken i egne hender og sa fra til sjefen om de negative tingene som har vært de siste par årene. Og vet dere hva? Hn ble så glad for at jeg sa det! For da ville hn rette på det. Hn visste nesten ingenting om det og vi hadde alle gått bak ryggen hns fordi vi var redde for å si det til hn av hensyn til at hn ikke var frisk.

Det har vært godt å være på jobb den siste tiden. Luften og stemningen er mye bedre og kolleger har blitt motiverte til å stå på. Det har skjedd store endringer på kort tid, og jeg merker også bedring i min egen helse - jeg har vært delvis sykmeldt lenge pga jobben. Jeg begynner å øyne håp. 

Jeg følte bare behov for å dele dette med noen, og jrg åper at jeg har lov til å skryte av meg selv idag for at jeg trosset og overvant angsten. For den angsten var stor. Jeg sa ting som lenge har ligget tett inntil brystet men ikke våget å si. 

Bra jobba :)

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Bra jobba :)

Takk. Setter pris på svaret ditt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

?

Du forandret font. Økte tekststørrelsen.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forandret font. Økte tekststørrelsen.

Ok. Var ikke klar over det.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult, bra jobbet. Men hvorfor spør du om du har lov til å skryte av deg selv?

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, XbellaX said:

Kult

:lol:

Hvor gammel er du? Ser det er en annen her, som bruker ordet "kjipt"... må være et ledd i en slags bonding med yngre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...