Gå til innhold

Medisin.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Får latuda høyere serum pga fluoxetine? 

Jeg gleder meg til å bytte medisin nå, så jeg håper jeg får lov. Det er vel trygt med latuda?

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg gleder meg til å bytte medisin nå, så jeg håper jeg får lov. Det er vel trygt med latuda?

Hva mener du med trygt? Du kommer ikke til å dø av dem, om det er det du tenker på.

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Liste over interaksjoner

Ingen relevante interaksjoner ble funnet

fra interaksjoner.no

stjernestøv
Skrevet
24 minutter siden, Trine skrev:

Hva mener du med trygt? Du kommer ikke til å dø av dem, om det er det du tenker på.

Ja var det jeg mente, om jeg kommer til å dø av den. 

stjernestøv
Skrevet
15 minutter siden, Annkarin skrev:

Liste over interaksjoner

Ingen relevante interaksjoner ble funnet

fra interaksjoner.no

Det er jo og et argument. 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du hadde ikke fått resept på det hvis det ikke var trygt.

Anonymkode: a8f96...47f

Skrevet
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei, du kommer ikke til å dø av dem.

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

De skriver ikke ut medisiner det er overhengende fare for at man dør av. :)

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke fått resept på det hvis det ikke var trygt.

Anonymkode: a8f96...47f

Men det var jo det at legen var så skeptisk, men jeg vil gjerne prøve. 

stjernestøv
Skrevet
53 minutter siden, Trine skrev:

Nei, du kommer ikke til å dø av dem.

Det er bra. Hadde vært synd det. 

stjernestøv
Skrevet
27 minutter siden, Lillemus skrev:

De skriver ikke ut medisiner det er overhengende fare for at man dør av. :)

Virket som det ar risikabelt, men medisinen er jo utprøvd i usa. 

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Virket som det ar risikabelt, men medisinen er jo utprøvd i usa. 

Hvorfor virker det som det er risikabelt?

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Hvorfor virker det som det er risikabelt?

Jo for både sykepleieren og legen var skeptisk sist, jeg fikk ikke latuda fordi det var nytt. Sykepleieren sa "Jeg ville ikke kalle det forsøkskanin men.." Og da tenkte jeg jo nettopp det, forsøkskanin. Men nå er jeg innstilt på å prøve det. Og hvis jeg skulle over til latuda måtte jeg ihvertfall legges inn, håper ikke det da. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo for både sykepleieren og legen var skeptisk sist, jeg fikk ikke latuda fordi det var nytt. Sykepleieren sa "Jeg ville ikke kalle det forsøkskanin men.." Og da tenkte jeg jo nettopp det, forsøkskanin. Men nå er jeg innstilt på å prøve det. Og hvis jeg skulle over til latuda måtte jeg ihvertfall legges inn, håper ikke det da. 

Det hadde ikke blitt godkjent i Norge om det var fare for at man kunne dø av det. Men bivirkningslista var jo interessant. Men du er ikke fornøyd med medisinene du går på nå og da ser jeg ikke noe galt i å prøve noe nytt.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Det hadde ikke blitt godkjent i Norge om det var fare for at man kunne dø av det. Men bivirkningslista var jo interessant. Men du er ikke fornøyd med medisinene du går på nå og da ser jeg ikke noe galt i å prøve noe nytt.

Ok. Ja bivirkninger på alle ap er vel mange. Plutselig død er vel en av dem, uff! 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja bivirkninger på alle ap er vel mange. Plutselig død er vel en av dem, uff! 

Ja, men det er så usannsynlig at de ikke har klart å samle noe data på det. Så sånn sett så kan det sikkert være tilfeldigheter.

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Trine skrev:

Ja, men det er så usannsynlig at de ikke har klart å samle noe data på det. Så sånn sett så kan det sikkert være tilfeldigheter.

Ok, flink du som finner ut av sånt. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok, flink du som finner ut av sånt. 

Det står jo i felleskatalogen ;) Men det skulle stå nok data da, ikke noe. Er ikke bare bare å treffe de riktige tastene.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Det står jo i felleskatalogen ;) Men det skulle stå nok data da, ikke noe. Er ikke bare bare å treffe de riktige tastene.

Ok :) 

AnonymBruker
Skrevet

1 av 10 får vektøkning, hvorfor bytte?

Anonymkode: c8158...901

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...