stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 Får latuda høyere serum pga fluoxetine? Jeg gleder meg til å bytte medisin nå, så jeg håper jeg får lov. Det er vel trygt med latuda? 0 Siter
Trine Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Får latuda høyere serum pga fluoxetine? Jeg gleder meg til å bytte medisin nå, så jeg håper jeg får lov. Det er vel trygt med latuda? Hva mener du med trygt? Du kommer ikke til å dø av dem, om det er det du tenker på. 0 Siter
Annkarin Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Får latuda høyere serum pga fluoxetine? Jeg gleder meg til å bytte medisin nå, så jeg håper jeg får lov. Det er vel trygt med latuda? Liste over interaksjoner Ingen relevante interaksjoner ble funnet fra interaksjoner.no 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 24 minutter siden, Trine skrev: Hva mener du med trygt? Du kommer ikke til å dø av dem, om det er det du tenker på. Ja var det jeg mente, om jeg kommer til å dø av den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 15 minutter siden, Annkarin skrev: Liste over interaksjoner Ingen relevante interaksjoner ble funnet fra interaksjoner.no Det er jo og et argument. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 48 minutter siden, stjernestøv skrev: Får latuda høyere serum pga fluoxetine? Jeg gleder meg til å bytte medisin nå, så jeg håper jeg får lov. Det er vel trygt med latuda? Du hadde ikke fått resept på det hvis det ikke var trygt. Anonymkode: a8f96...47f 0 Siter
Trine Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 56 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja var det jeg mente, om jeg kommer til å dø av den. Nei, du kommer ikke til å dø av dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Ja var det jeg mente, om jeg kommer til å dø av den. De skriver ikke ut medisiner det er overhengende fare for at man dør av. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du hadde ikke fått resept på det hvis det ikke var trygt. Anonymkode: a8f96...47f Men det var jo det at legen var så skeptisk, men jeg vil gjerne prøve. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 53 minutter siden, Trine skrev: Nei, du kommer ikke til å dø av dem. Det er bra. Hadde vært synd det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 27 minutter siden, Lillemus skrev: De skriver ikke ut medisiner det er overhengende fare for at man dør av. Virket som det ar risikabelt, men medisinen er jo utprøvd i usa. 0 Siter
Trine Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Virket som det ar risikabelt, men medisinen er jo utprøvd i usa. Hvorfor virker det som det er risikabelt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Hvorfor virker det som det er risikabelt? Jo for både sykepleieren og legen var skeptisk sist, jeg fikk ikke latuda fordi det var nytt. Sykepleieren sa "Jeg ville ikke kalle det forsøkskanin men.." Og da tenkte jeg jo nettopp det, forsøkskanin. Men nå er jeg innstilt på å prøve det. Og hvis jeg skulle over til latuda måtte jeg ihvertfall legges inn, håper ikke det da. 0 Siter
Trine Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Jo for både sykepleieren og legen var skeptisk sist, jeg fikk ikke latuda fordi det var nytt. Sykepleieren sa "Jeg ville ikke kalle det forsøkskanin men.." Og da tenkte jeg jo nettopp det, forsøkskanin. Men nå er jeg innstilt på å prøve det. Og hvis jeg skulle over til latuda måtte jeg ihvertfall legges inn, håper ikke det da. Det hadde ikke blitt godkjent i Norge om det var fare for at man kunne dø av det. Men bivirkningslista var jo interessant. Men du er ikke fornøyd med medisinene du går på nå og da ser jeg ikke noe galt i å prøve noe nytt. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Det hadde ikke blitt godkjent i Norge om det var fare for at man kunne dø av det. Men bivirkningslista var jo interessant. Men du er ikke fornøyd med medisinene du går på nå og da ser jeg ikke noe galt i å prøve noe nytt. Ok. Ja bivirkninger på alle ap er vel mange. Plutselig død er vel en av dem, uff! 0 Siter
Trine Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Ja bivirkninger på alle ap er vel mange. Plutselig død er vel en av dem, uff! Ja, men det er så usannsynlig at de ikke har klart å samle noe data på det. Så sånn sett så kan det sikkert være tilfeldigheter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 4 minutter siden, Trine skrev: Ja, men det er så usannsynlig at de ikke har klart å samle noe data på det. Så sånn sett så kan det sikkert være tilfeldigheter. Ok, flink du som finner ut av sånt. 0 Siter
Trine Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok, flink du som finner ut av sånt. Det står jo i felleskatalogen Men det skulle stå nok data da, ikke noe. Er ikke bare bare å treffe de riktige tastene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april 2016 Forfatter Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Det står jo i felleskatalogen Men det skulle stå nok data da, ikke noe. Er ikke bare bare å treffe de riktige tastene. Ok 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 Skrevet 20. april 2016 1 av 10 får vektøkning, hvorfor bytte? Anonymkode: c8158...901 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.